Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

Skjønner jeg godt, at du vil ha tilgang altså! Vil også at du skal få det!

Vel, det til høsten er bare litt foreløpig da, men det har en tendens til å balle på seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her har det skjedd mye siden sist jeg var innom ja...har hatt lite tid på KG i det siste.

Grattis med uke 15 og så koselig at du fikk høre hjertelyden hos jordmor. Høres ut som en veldig koselig jordmor du har forresten. Nå er det vel bare å glede seg til ordinær ultralyd, ikke sant? :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk her inne! :klem: Håper dere alle hadde en kjempe fin helg! Det har vi hatt. Vi har hatt fint vær og masse besøk.. Greit nok at jeg er en veldig sosial person, men det må da være måte på.. Vi bor slik til at alle stikker innom hos oss. Alle vet at vi enten koser oss på verandaen eller jobber i hagen så da er det åpent hus hver dag, hele helgen.. I utgangspunktet greit nok, men i helga ble det for mye. Til slutt orka jeg ikke engang å finne kaffe, brus eller is til de som kom. Synes det er greit å få litt tid alene også jeg da. I alle fall ettersom både sambo og jeg er mye borte i jobbsammenheng ellers i uka..

Fredag fikk jeg forresten UL time!!! :hoppe: Vurderte å flytte den med en gang jeg åpnet brevet, men tok til fornuft.. Vi skal nemmelig dit Fredag den 13.. Den ene gangen i livet jeg skal på noe så viktig så havner det på denne datoen.. Er det mulig..

Lørdag var det hageparty hos bestemor og bestefar. Feiret bursdagen til bestemor med masse mat og kaker. Ellers så har vel tiden bare sust av gårde.. Denne uken er ganske hektisk på jobb. Startet dagen med ett møte, har ett lunsjmøte kl 12 og ett nytt kl 14. På Onsdag reiser jeg til Trondheim. Møte hele torsdag, hjem om kvelden. Søndag reiser vi på en ukes jentetur til Hellas! Det blir deilig. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo og jeg har forresten de rareste samtalene om dagen.. Det går på alt fra navn, til fødselen, til sex, til -så ekkelt når vannet går, kan vi legge plastikk i sengen den siste mnd just in case, til klær, til celulitter og alt annet.. Vi har det ganske gøy.. :ler:

Unntatt de gangene jeg får hetta og er livredd for at ikke ting skal gå bra da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en slitsom, men hyggelig helg. Skjønner deg når du sier det kan bli for mye. Vi har også alltid "åpent hus" og i blant kan det bli for mye.

Hvordan har reaksjonen på graviditeten vært på jobben?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo og jeg har forresten de rareste samtalene om dagen.. Det går på alt fra navn, til fødselen, til sex, til -så ekkelt når vannet går, kan vi legge plastikk i sengen den siste mnd just in case, til klær, til celulitter og alt annet.. Vi har det ganske gøy.. :ler:

Unntatt de gangene jeg får hetta og er livredd for at ikke ting skal gå bra da..

Det går sikkert bra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med jentetur :) Tror aldri jeg har hatt noe særlig uflaks fredag 13. -det går sikkert fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke brydd meg om at UL var på fredag den 13. nei. Det er bare å glede seg :)

Så deilig med jentetur til syden da. Det har du fortjent, og du har godt av å slappe en en uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi akkruat bestilt oss tur til Skiathos. Reiser mandag morgen. Deilig:)

Har stresset litt på jobb i dag, men er på tur ut døra nå. Skal hjem for å ta en rask dusj, før jeg reiser til Trondheim. Blir sittende i møter i hele morgen, men satser på at jeg får tid til en liten shopping runde før jeg drar hjem.

Formen er helt super og jeg har har det veldig bra:)

Er forresten 15+1 i dag, så det vil vel si at jeg er inne i uke 16! I går kveld kjente jeg noen småbobler som poppet litt.. Men er fortsatt ikke sikker på om det er nurket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dallandra

Det hørtes veldig ut som nurket!! :juhu: :danser::hoppe:

Hopper og danser litt til ære for meg selv som etter all sannsynlighet har en trygg og sikker framtid sånn jobbmessig fra 1. august og tilogmed fikk anledning til å legge føringer for stillingsprosent selv i dag. :hoppe::danser: Bare sånn til info for deg som ikke har tilgang til blogger om dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi akkruat bestilt oss tur til Skiathos. Reiser mandag morgen. Deilig:)

Har stresset litt på jobb i dag, men er på tur ut døra nå. Skal hjem for å ta en rask dusj, før jeg reiser til Trondheim. Blir sittende i møter i hele morgen, men satser på at jeg får tid til en liten shopping runde før jeg drar hjem.

Formen er helt super og jeg har har det veldig bra:)

Er forresten 15+1 i dag, så det vil vel si at jeg er inne i uke 16! I går kveld kjente jeg noen småbobler som poppet litt.. Men er fortsatt ikke sikker på om det er nurket.

Er sikker på at det var nurket som var på en tur rundt :) :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag den 13 er faktisk min lykkedag det :klem:

Min også, så da må det bli bra.

Jeg har ikke greid å finne dagboken din i det siste, måtte søke og her var du jo. :)

Det høres veldig ut som om de små boblene er nurket ditt som rører på seg ja! Det er akkurat sånn det kjennes ut!

:hoppe:

Så fint at du er i god form. :klem: 16 uker allerede?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...