Jerle Skrevet 6. november 2008 #1661 Del Skrevet 6. november 2008 Selv om du var der før du gikk ut i permisjon, så har du nå lille S. i tillegg. Derfor kan det være du kommer dit raskere. For dårlig samvittighet ovenfor hjemmet og en stor arbeidsmengde på jobb er ikke verdens beste kombinasjon. Kanskje du bør være flinkere til å faktisk utføre 80% jobb og ikke 100% jobb på 80% tid? Føler med deg! Og jeg husker de første mnd etter jeg begynte å jobbe igjen, de var tøffe! Men det, som det meste annet, går seg til med tiden. Det kan være at du fortsatt "lider" under overgangen til å jobbe igjen, mens hjertet ditt helst skulle vært hjemme hos S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. november 2008 #1662 Del Skrevet 7. november 2008 Har det litt på samme måten som deg, og har rett og slett begynt å søke nye jobber, jeg ser at dette går ikke lenger. Jeg synes jobben min er storveies, men de evner bare ikke å tilrettelegge for at jeg har fått en ny familiesituasjon, og ikke kan jobbe flere timer overtid om dagen. Eller, det er feil å si at de ikke evner, for de prøver, men vi er for få folk. Og så tror jeg at vi må flinkere til å sette ned foten for oss selv, og tenke litt egositisk også, det er faktisk ingen andre som gjør det for oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. november 2008 #1663 Del Skrevet 7. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 7. november 2008 #1664 Del Skrevet 7. november 2008 Hei du! Lenge siden jeg har vaert innom her. Håper det går bra med deg! Har ikke fått lest så mye, men ble det vanskelig å kombinere jobben din med baby? Håper det ordner seg for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 28. november 2008 #1665 Del Skrevet 28. november 2008 *savner deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 28. november 2008 #1666 Del Skrevet 28. november 2008 Gratulerer med overstått og så er det jo snart bursdagsfeiring hos dere også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. november 2008 #1667 Del Skrevet 29. november 2008 Gratulerer med dagen til lille S :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #1668 Del Skrevet 1. desember 2008 Hjertelig takk!! Har hatt en fantastisk helg! Lille S er som en sol og ganske fornøyd med oppmerksomheten han fikk i bhagen på fredag og hjemme nå i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2008 #1669 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) GRATULERER MED 1 ÅRS-DAGEN!!! Endret 1. desember 2008 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1670 Del Skrevet 14. april 2009 Jeg lever! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 14. april 2009 #1671 Del Skrevet 14. april 2009 Godt å høre Og alt står bra til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. april 2009 #1672 Del Skrevet 15. april 2009 Nå har jeg brukt noe av de tre siste dagene på å lese gjennom hele dagboka di, og jøss for en tid du har vært igjennom! Fantastisk å få lese hele historien, fra graviditetstester til etterårsdag. Nydelig skrevet. Tenkte bare å legge igjen et spor etter meg, jeg. Så håper jeg dere har det bra alle tre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 1. september 2009 Forfatter #1673 Del Skrevet 1. september 2009 Så koselig at det har vært folk her! Jeg har vært litt bissy den siste tiden (året..) hehe.. Men skal prøve å oppdatere litt her nå en dag! Alt står bare bra til med alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 1. september 2009 #1674 Del Skrevet 1. september 2009 Oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. september 2009 #1675 Del Skrevet 1. september 2009 Kjørte forbi deg i helga -midt på natta, selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 1. september 2009 #1676 Del Skrevet 1. september 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1677 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kjørte forbi deg i helga -midt på natta, selvfølgelig Åh så kos at du tenkte på meg! Håper du tuta;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. oktober 2009 #1678 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det burde jeg selvfølgelig ha bedt bussjåføren om å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. oktober 2009 #1679 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gratulerer med ny jobb forresten *har observert deg i avisa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1680 Del Skrevet 8. oktober 2009 Gratulerer med ny jobb forresten *har observert deg i avisa* Takk takk angelou!! Thihi har du sett meg? Så gøy da:) Håper det er bra med dere!! Stor klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå