Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Tror jeg må finne en internettkafé på ferie og lese om ULen din ;)

:klem:

Heldigvis er det noe som heter å vokse sammen med barnet. Tror ting går seg til etterhvert jeg. :)

Både gruver meg og gleder meg til fredag.. Du skal få høre hvordan det går. Håper du koser deg på tur. :klem:

:overrasket:

Det er jo ikke lenge siden jeg var i uke 8 og du var nygravert :) Tida flyr!

I know! Helt sykt... :overrasket:

Tenk om det er tvillinger?!?!?! :sjokk:

Ja, tenk om det du.. Jeg har tvillingbrødre og ene kusina mi har tvillinger. Samtidig er svigermor tvilling.. (men det skal vel ikke ha så mye å si.)

Spennende at det snart er UL da :)

Gleder meg til å høre hvordan det har gått.

Ellers så er det vist ikke anbefalt å ta sol når man er gravid. Er ikke helt sikker på hvorfor, for det har aldri vært noe alternativ for meg.

:klem:

Grunnen til at man ikke skal ta sol er at man ikke skal bli overopphetet. Det er ingen problem å ta litt sol, så lenge man dekker til magen og passer på å ikke bli for varm. Jeg har uansett ikke behov for å ta solarium nå nei. Like greit å holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som en superduper ferie du har vært på. Velkommen hjem da, om enn litt på etterskudd. :kose:

Morro at magen har poppet frem skikkelig. De vokser gjerne i rykk og napp disse små, så tror ikke du skal bekymre deg for at de skal gå like fort hele tiden. Jeg syns også det har skjedd mye med min de par siste ukene, plutselig føler jeg meg nokså stor. Men det er litt morro også da. :gravid:

Kikka litt på den vektestimeringen du linket til og i følge den så har jeg jo endel å gå på enda. :ler: Men jeg ønsker ikke å legge på meg 22 kg slik som den sa, det høres nå litt mye ut. Til nå har jeg lagt på meg 13....syns det er mer enn nok jeg da og enda er det to mnd igjen. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk om det du.. Jeg har tvillingbrødre og ene kusina mi har tvillinger. Samtidig er svigermor tvilling.. (men det skal vel ikke ha så mye å si.)

De sier jo at det er arvelig, selv om de ikke finner helt ut på hvilken måte... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikka litt på den vektestimeringen du linket til og i følge den så har jeg jo endel å gå på enda. :ler: Men jeg ønsker ikke å legge på meg 22 kg slik som den sa, det høres nå litt mye ut. Til nå har jeg lagt på meg 13....syns det er mer enn nok jeg da og enda er det to mnd igjen. :dåne:

Vet ikke om jeg helt "tror" på den vektstigen jeg heller.. Men ettersom vi skal på slankekurs etter fødselen, så har det jo heller ikke så mye å si da.. :ler:

De sier jo at det er arvelig, selv om de ikke finner helt ut på hvilken måte... ;)

De sier at det er kun jenta som tar med seg arven. Så at svigermor er tvilling tror jeg ikke har noen betydning. Men jeg tror ikke jeg har tvillinger nei.. Da hadde i såfall samboeren besvimt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma er tvilling, så det ble jo nevnt en gang eller fire før søster skulle på UL :ler: Men det var bare en der :)

Mormor visste forøvrig ikke at hun ventet tvillinger før fødselen -det er overraskelse det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mormor visste forøvrig ikke at hun ventet tvillinger før fødselen -det er overraskelse det :ler:

Mamma fikk vite at hun venta tvillinger 1 uker før fødselen. Da hadde hun 4 barn fra før i alderen 8, 6, 3 og 1 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du har tvillingsøsken og kusina di har tvillinger så er du litt mer utsatt enn oss andre tror jeg :) Neida, skal ikke skremme deg - jeg fikk også skikkelig mage ganske fort, og der er det bare en inni :)

Ha ei fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: No blei æ skræmt.. Neida, tror dette ska gå bra jeg. Jeg tror det er bare en her inne, men skulle det vise seg at det er to blir det bare en super positiv overraskelse!

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jordmora mi sa idag at angående vekt så er folk så forskjellige, så de vektkurvene kunne man ikke se på. Gjennomsnittlig la de fleste på seg 16-17 kg :)

Ha en strålende helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farmoren min visste heller ikke at hun ventet tvillinger før den ene ungen var ute og hun fikk beskjed om å trøkke ut en til. :dåne:

Det mest bisarre er vel at legen hennes hadde visst det hele veien uten å fortelle det til henne.....rimelig spesielt. Og dette var i 1946 hvor man ikke akkurat hadde for mye av noe og plutselig trenger man dobbelt så mye av det meste til den lille. Heldigvis hadde de snille naboer som stilte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Satser på at dette ikke skjer meg! :ler:

Har hatt en toppers helg. Lørdag var jeg på kafê nesten hele dagen. Det var kjempe fint vær og vi satt ute, spiste is, skravlet og hadde det så trivelig. Lørdag kveld var vi invitert bort på middag, men hadde lyst til å ha litt tid alene. Koste oss med god mat og en film. Søndag vasket jeg i fem hele timer. Ble skikkelig rent og fint hos meg. Ble faktisk stiv i lårene og i korsryggen.. Det blir jeg vanligvis ikke.. Kanskje +fire kg på to uker er uvant. Nå er det rett før jeg bikker 60 kg. Vekten har stoppet på 59.7 i tre dager nå.. Det er vel siste gangen jeg ser 5 tallet på vekten.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart det der å bikke over ett 10-tall når man liksom ikke har gjort noe for det selv (spiset mye usunt f.eks.). Men de fleste av kiloene forsvinner heldigvis ganske fort igjen da.

Vært flink i helgen du også ser jeg :)

Antar at formen din er bare bra siden du ikke sier noe annet.

Ha en fiiin dag og uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er fortsatt helt på topp! Har ingen plager, smerter eller noe jeg! Koser meg med det så lenge jeg kan.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...