Gå til innhold

Ingen aprilspøk!

Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan jo være greit for henne å ha litt å lese på når hun kommer hjem ;)

:ler:

Endret av Impala
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og holder liv i dagboka di :)

Hørte på radio, eller var det tv, at det var hetebølge i middelhavsområdet nå, så det er vel godt og varmt for dere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! Hyggelig at dere har vært innom! :klem:

For en deilig ferie! Vi har rett og slett kost oss kjempe masse! Har aldri vært i Skiathos før, men synes det var en kjempe trivelig by. Trange, smale gater. Trivelige folk som ikke maste, rent og pent. Så hadde de struktur på alt. De hadde faste priser på taxi osv. Veldig greit å forholde seg til. Slapp å være på vakt hele tiden og sitte med følelsen av å bli lurt. :ler: Vi havnet på ett helt nytt leilighetskompleks midt i byen. Ritsa Apartments. http://heliotropio.gr/ritsa.aspx Det var rett ved hovedgaten og bare fem minutter til havnen. Det var veldig rent, pent og helt rolig og stille om natten. Selv om hotellet hadde basseng, så lå vi aldri der. Som Impala sier så var det hetebølge der. Det ble derfor alt for varmt å ligge midt i gryta. De fire første dagene var vi rundt på forskjellige strender og de siste dagene lurte vi oss inn på ett hotell som lå på en høyde med fin utsikt over havet og deilig bris. De første dagene var det varmerekord på Skiathos. De sier at det var 54 (!) grader på det varmeste. Det er jo helt håpløst å være i sola da! Men vi leide parasoller, la oss helt ved sjøen og bare tok det helt med ro. De siste dagene var det mer normale tempraturer. Jeg brukte mesteparten av tiden til å drikke litervis med vann og smøre inn den lille magen min som plutselig har ploppet ut! Helt merkelig altså. I løpet av denne uken har magen bare vokst. Og jeg kan ikke skylde på alle milkshakene mine! :ler: Samboeren ble stor i øynene når jeg kom hjem i går kveld. Han ble nesten satt ut han.. Han bare: "Neimen du har jo fått mage jo!".. Følte meg såå fin der jeg sprada rundt i bikini jeg. *lille magen min' :rødme: Er forresten 16+6 i dag, så dette går fort! Er tilbake på jobb i dag. Skal jobbe to uker, før jeg går ut i fire uker med ferie. Det er ganske rolig på jobb om dagen, så det er deilig. Har tatt hjemmekontor i dag, slik at jeg kan få vasket litt klær innimellom. Nå skal jeg kose meg med to grove brødskiver med leverpostei og agurk. Nam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 grader hørtes heftig varmt ut :overrasket: Men godt dere koste dere likevel :) Du er vel brun og fin nå? Også så gøy med skikkelig mage :juhu:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Daria og angelou! Ja, jeg har faktisk blitt brun jeg.. Trall lalala.. Magen er forresten kjempe brun.. Men den er det jo ingen som ser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes så koselig ut den plassen dere var på, vil også dra på ferie.

Er så blakk for tiden og med en baby i magen sier det seg selv at økonomien må bevoktes... :ler:

Er 16 uker i dag og ja magen kom også bare så plutselig :tommel: men det er faktisk litt godt å se også at den vokser. Føler meg mer gravid nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørtes ut som en herlig ferie! Og kjenner jeg deg rett, så trengte du den virkelig! :jepp:

Her er det sløv formiddag i dag. Prinsessa våknet for en time siden og koser seg med film nå. Da kan nemlig mamman sitte her ;):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, godt å ha deg tilbake :klem:

Høres ut som dere har hatt det knallfint ja :)

Syns også det var fint der, og korte avstander, så vi brukte stort sett bare beina :)

Så koselig at du har fått mage da :)

Håper jeg får sett den en gang. Du må si fra hvis du er i Oslo ja!

Skal også jobbe to uker til før det er ferie og påfølgende permisjon. Skal bort de to første ukene, men ellers så skal jeg bra være hjemme og kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen! Tenk at du har kommet så langt da! Ferie og permisjon.. Jammen nærmer det seg fødselen nå altså! Godt å se at du er i så bra form! Jeg kommer nok til å få noen Oslo turer i løpet av sommeren. Det hadde vært veldig koselig å se deg!

Jaja, her er dama som har hjemmekontor.. Nå har jeg pakket ut, satt på en klesmaskin, tatt fotbad mens jeg har lest den siste ukens aviser, dusjet, tatt hårkur, ansiktsmaske, pedikyr og manikyr.. Det ble en ekstra feriedag på meg gitt.. Godt jeg styrer dette selv. Men ettersom adm.dir også er på ferie og jeg fungerer som nestleder så må jeg på kontoret i morgen. Jeg kjenner at jeg er i skikkelig feriemodus nå. Men det er bare to uker på jobb, før jeg går ut i ferie igjen. Det må jeg klare.

Det var forresten sååå deilig å se sambo igjen i går. Jeg har savnet han noe helt enormt denne uken. Sikkert fordi magen har forandret seg så mye og at jeg har hatt vondt av at han ikke har vært der sammen med meg for å se det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Høres ut som om du har hatt det kjempefint. Men 54 grader måtte da være nesten fælt? :overrasket: Det ble nok litt av en kontrast å komme hjem.

Så gøy at magen begynner å vises! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Høres ut som om du har hatt det kjempefint. Men 54 grader måtte da være nesten fælt? :overrasket: Det ble nok litt av en kontrast å komme hjem.

Så gøy at magen begynner å vises! :)

Hei loffen! Ja, det var nesten fælt. Måtte bare være i vannet, drikke og ligge i skyggen. Var helt apatisk.. Men dette var snakk om bare en dag altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, da går det jo an å overleve. Det hadde nok blitt fælt for deg om hver dag var så varm.

Men det må ha vært gøy å oppleve så høy varme også. Det varmeste jeg har opplevd var 46 grader i Spania en gang.

Kos deg videre med hjemmekontor i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...