Eve Luna Skrevet 21. juni 2007 #381 Del Skrevet 21. juni 2007 Ei uke i Hellas høres herlig. Jeg ville ikke bekymret meg så mye om fredag den 13. Uansett dato, så er fredag den beste dagen i uka. Det finnes ikke dårlige fredager. Så herlig at du og samboer har sånne rare samtaler. Det er kjempe bra. Styrker forholdet, samt at man får snakket om ting, så det er ingen misforståelser og feil oppfatninger. Sånn burde alle ha det. Selv om det er fortsatt ganske tidlig hos meg, så har jeg og samboer masse samtaler om graviditet, babyer og navn. Syns det er bare koselig. Viser at vi begge syns dette er vikig og at vi begge gleder oss. Ha en fin ferie. Vi hører kanskje ikke noe mer fra deg før du er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinúviel Skrevet 21. juni 2007 #382 Del Skrevet 21. juni 2007 Kos deg i Hellas! Det er så nydelig der Og så gøy med "småboblene"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 21. juni 2007 #383 Del Skrevet 21. juni 2007 God tur til Hellas (Jeg kjører forresten forbi deg på lørdag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 21. juni 2007 (endret) Min også, så da må det bli bra. Jeg har ikke greid å finne dagboken din i det siste, måtte søke og her var du jo. Det høres veldig ut som om de små boblene er nurket ditt som rører på seg ja! Det er akkurat sånn det kjennes ut! Så fint at du er i god form. 16 uker allerede?! Så koselig å se deg loffen! Det var lenge siden. Jeg kommer fortsatt ikke inn i bloggen jeg skjønner du, så jeg er litt ensom om dagen! Alt er bare bra med meg. Håper du har det bra også. Ei uke i Hellas høres herlig. Jeg ville ikke bekymret meg så mye om fredag den 13. Uansett dato, så er fredag den beste dagen i uka. Det finnes ikke dårlige fredager. Så herlig at du og samboer har sånne rare samtaler. Det er kjempe bra. Styrker forholdet, samt at man får snakket om ting, så det er ingen misforståelser og feil oppfatninger. Sånn burde alle ha det. Selv om det er fortsatt ganske tidlig hos meg, så har jeg og samboer masse samtaler om graviditet, babyer og navn. Syns det er bare koselig. Viser at vi begge syns dette er vikig og at vi begge gleder oss. Ha en fin ferie. Vi hører kanskje ikke noe mer fra deg før du er tilbake. Jeg er nok innom en tur i morgen og på søndag, men da er det strake vegen til Hellas også! Æ glær mæ.. Du har helt rett i at det er sunt å prate masse sammen. Dessuten føles det godt. Jammen en spesiell tid vi er inne i nå May Helen! Gleder meg til å følge med på deg også! Kos deg i Hellas! Det er så nydelig der Og så gøy med "småboblene"! Tuuusen takk Tinùvel! God tur til Hellas (Jeg kjører forresten forbi deg på lørdag) Takk! Når på dagen kjører du forbi Jerle? Jeg er hjemme til ca kl to. Etter det er jeg på hageparty hos mamma.. Kanskje dere kan stoppe på Statoil, så jeg får sagt hei? Si i fra, hvis det passer. Stakkars dere som skal kjøre her på Lørdag.. Det er Trondhjem-Oslo vet du. Så det kommer til å gå sååå sagte.. Dere må regne med å bruke lang tid.. Endret 21. juni 2007 av Isdronningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #385 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei snuppa Så herlig å høre at du er i fin form, og at alt står bra til. Det er helt sikkert den lille du kjenner ja Når du kjenner de første sparkene blir alt mye mer virkelig, og etterhvert litt rart. Jeg syns fremdeles at det er rart at det er ett lite levende vesen inni magen min som driver og sparker og rører på seg Skiathos blir bra:) Det var jo der vi var det. Hvor skal dere bo?? Anbefaler Athen-turen, selv om det er dyrt og tar lang tid, men var absolutt verdt det syns vi. Bare å spørre meg hvis du lurer på noe, du har jo mobilnummeret mitt også du Ønsker dere en strålende tur, selv om vi kanskje "sees" her inne før dere drar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk Impala! Kan hende jeg sender deg en krise-sms med spm fra der.. Jeg husker rett og slett ikke hvor vi skal bo jeg.. Der har du meg.. Jeg har vært opptatt på jobb de siste dagene, så jeg har ikke fått pratet så mye med de andre to. Men hun ene venninna mi som skal være med, har vært der ett par ganger. Satser på at hun har kontrollen.. I dag har jeg forferdelig vondt i hodet. Tror det er torden vær. Lummert og ekkelt. Sliten er jeg også. Nei, nå skal det toppers med en tur. Ha en riktig god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 22. juni 2007 #387 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper du får en knallfin tur til Skiathos Kos deg masse!!!! Jeg tror også jeg kjente noe når jeg var så langt på vei som deg, og nå når bevegelsene er blitt mer tydeligere er jeg sikker på at det var babyen - kjennes annerledes ut liksom. Og jordmora mi sa at hvis du kjenner noe helt nederst i magen, like over symfysen så er det nok babyen, for der har du ikke tarm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #388 Del Skrevet 22. juni 2007 Det er jo perfekt å reise nå da siden det ikke er meldt så bra vær fremover Kan iallefall anbefale en restaurant som heter "The Windmill Restaurant". Dyrere enn de andre, men kjempegod mat, og knallfin utsikt Hadde også vondt i hodet i går, og det var nok pga at det var klamt og trykkende ja, så da er det er nok det samme for deg også. Det går heldigvis over igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #389 Del Skrevet 22. juni 2007 Håper du får en knallfin tur til Skiathos Kos deg masse!!!! Jeg tror også jeg kjente noe når jeg var så langt på vei som deg, og nå når bevegelsene er blitt mer tydeligere er jeg sikker på at det var babyen - kjennes annerledes ut liksom. Og jordmora mi sa at hvis du kjenner noe helt nederst i magen, like over symfysen så er det nok babyen, for der har du ikke tarm Åh, tenk om det er babysen jeg kjenner da.. :rødme: Jeg tror egentlig det er det.. Jeg skal kose meg på Skiathos! Du må ha en fin uke, ta vare på deg selv! Det er jo perfekt å reise nå da siden det ikke er meldt så bra vær fremover Kan iallefall anbefale en restaurant som heter "The Windmill Restaurant". Dyrere enn de andre, men kjempegod mat, og knallfin utsikt Hadde også vondt i hodet i går, og det var nok pga at det var klamt og trykkende ja, så da er det er nok det samme for deg også. Det går heldigvis over igjen The Windmill er herved notert! Du jeg lurte på en ting.. Kan jeg ikke bade i bassenget nå?... Leste det ett sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #390 Del Skrevet 22. juni 2007 The Windmill er herved notert! Du jeg lurte på en ting.. Kan jeg ikke bade i bassenget nå?... Leste det ett sted.. Hvorfor i all verden skulle du ikke kunne gjøre det :klø: Det har jeg ikke hørt noe om. Det eneste jeg gjorde var å ha med to bikinier, også byttet jeg når jeg skulle bade slik at jeg ikke satt lenge med våt bikini. Dette for å unngå evt. UVI og brystbetennelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #391 Del Skrevet 22. juni 2007 Leste det akkurat inne på BIM. Bakteriene florer i bassenger. Var visst derfor.. Har ikke hørt det før jeg heller. Kommer unsett til å gjøre det som føles riktig jeg.. Tviler på at litt bading gjør noe. I går fikk jeg forresten mitt første spørsmål om jeg var gravid. Jeg kom av toget fra Trondheim og møtte kusinen til sambo. Hun spurte med en gang. "neimen, skal du ha baby".. Dumme meg rødmet.. Kom litt brått på.. Bare et par timer før hadde jeg pratet med sambo og sagt at nå har jeg faktisk fått en søt, liten mage. Jeg gikk med en trang topp og den vistes ganske godt. Ble litt stolt jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #392 Del Skrevet 22. juni 2007 KOS DEG PÅ TUR!! Det har du jammen fortjent! Pokker at du ikke kommer inn i bloggen, du er savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #393 Del Skrevet 22. juni 2007 Takk Annie! Jeg skal kose meg ja! Håper at jeg ikke går glipp av alt for mye i bloggen.. Har jo ikke vært der på evigheter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #394 Del Skrevet 22. juni 2007 Leste det akkurat inne på BIM. Bakteriene florer i bassenger. Var visst derfor.. Har ikke hørt det før jeg heller. Kommer unsett til å gjøre det som føles riktig jeg.. Tviler på at litt bading gjør noe. I går fikk jeg forresten mitt første spørsmål om jeg var gravid. Jeg kom av toget fra Trondheim og møtte kusinen til sambo. Hun spurte med en gang. "neimen, skal du ha baby".. Dumme meg rødmet.. Kom litt brått på.. Bare et par timer før hadde jeg pratet med sambo og sagt at nå har jeg faktisk fått en søt, liten mage. Jeg gikk med en trang topp og den vistes ganske godt. Ble litt stolt jeg. Du må ta magebilder sånn at vi kan få se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #395 Del Skrevet 22. juni 2007 Har ikke kommet så langt enda jeg.. Har bare tenkt på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 22. juni 2007 #396 Del Skrevet 22. juni 2007 Så koselig at magen begynner å vises da Du må ta magebilder sånn at vi kan få se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #397 Del Skrevet 22. juni 2007 Okay, skal gjøre det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #398 Del Skrevet 22. juni 2007 Nå har jeg gjort det. Har som dere skjønner hjemmekontor i dag, så jeg hadde ingen kollega til å gjøre det for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. juni 2007 #399 Del Skrevet 22. juni 2007 Så var spørsmålet; hvor kan vi se magebildene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 22. juni 2007 #400 Del Skrevet 22. juni 2007 Godt spørsmål Annie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå