Annie Skrevet 7. juni 2007 #321 Del Skrevet 7. juni 2007 Enig med Jerle. De har nok skjønt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. juni 2007 #322 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Så bra at du fikk høre hjertelyden Alt blir mye mer virkelig når man har fått en bekreftelse på at det er noen som lever inni magen din OG UL kommer til å bli helt fantastisk Og siden du allerede er i uke 14 kan det hende du begynner å kjenne litt liv snart. Er som bobler i starten. Jeg kjente de første i uke 14, og siden du er mye tynnere enn meg, så er det store muligheter for at du kan kjenne det enda bedre enn det jeg gjorde, forutsatt at ikke morkaken ligger i veien da Lykke til med å fortelle det. Ofte er vel det enkleste det beste Endret 8. juni 2007 av Impala Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. juni 2007 #323 Del Skrevet 8. juni 2007 Venter på reaksjonen til familie og venner Ha en nydelig helg vennen! Jeg reiser nedover til familien i helgen. Skal være med å se på Ferder'n i morra. Stor folkefest i byen, og med det fine været vi har så er det garantert suksess Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 8. juni 2007 #324 Del Skrevet 8. juni 2007 Lykke til med å fortelle det, er spent på reaksjoner God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. juni 2007 #325 Del Skrevet 11. juni 2007 Nå må du snart komme med referat! Det er snart tomt for i hele bygda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. juni 2007 #326 Del Skrevet 12. juni 2007 Har du gått i hi Også spent på referat må vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juni 2007 #327 Del Skrevet 12. juni 2007 *innom med med så Annie ikke skal sulte ihjel* Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. juni 2007 #328 Del Skrevet 12. juni 2007 *venter også* Slenger over litt til Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 12. juni 2007 #329 Del Skrevet 12. juni 2007 Du har vel ikke glemt at det finnes en haug med stupnysgjerrige kvinnfolk her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #330 Del Skrevet 12. juni 2007 Neimen her var det folksomt! Vært så opptatt på jobb de to dagene her.. Referat kommer! *for en gjeng..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #331 Del Skrevet 12. juni 2007 Folk er informert og alle er happy! Mamma kom plutselig på at hun skulle bort fredag etter jobb. Ble derfor tvunget til å vente.. Lørdag morgen reiste vi tidlig til Oslo. Var sommerfest med jobben. Vi fikk noen deilige timer med shopping, før vi seilte ut fra Aker Brygge. Var ute på fjorden i seks timer. Vi hadde med oss to kokker som sørget for grillmat, skalldyr og nydelig drikke. (hadde ett svarig strev med å forklare hvorfor jeg alltid måtte gå til baren selv..) Tilbake på Aker Brygge kl 23.30 og videre ut på by'n. Jeg skålte, danset og koste meg.. Var tilbake på hotellet ved 3-tiden. Døde nesten av varme og sto tidlig opp. Kom hjem i bra tid søndag ettermiddag. Tok runden til foreldre, søsken og svigerforeldre. Har hintet til sjefen om at jeg kommer til å informere han om det i slutten av uken, så han vet det også. Har forresten fått mage.. En bitte liten belg.. Som faktisk har blitt litt litt større den siste uken. Ikke sjans til å trekke den inn nå altså, så nå får den bare være der. Så fin atte:) Har dessuten kjent noen små bobler inni der ett par ganger. Vet ikke helt om det er noe, men tror det.. Går tross alt inn i uke 15 i morgen. Nå synes plutselig jeg at det går fort også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juni 2007 #332 Del Skrevet 12. juni 2007 *for en gjeng..* Er du overrasket? Både mage og liv jo :juhu: Sommerfesten hørtes herlig ut Er ikke så veldig misunnelig da -setter meg på bussen til Oslo om noen timer :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #333 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) Gjør du? Har ikke tilgangen i bloggen mer jeg, så jeg får ikke med meg noe!.. Sjarmis klarer ikke å legge meg til.. Da må du vinke til meg! Har du forresten sett huset når du kjører forbi? Endret 12. juni 2007 av Isdronningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. juni 2007 #334 Del Skrevet 12. juni 2007 Det har jeg sikkert, men er ikke så lett å vite hvilket det er Du får henge ut et banner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. juni 2007 #335 Del Skrevet 12. juni 2007 Gjør du? Har ikke tilgangen i bloggen mer jeg, så jeg får ikke med meg noe!.. Sjarmis klarer ikke å legge meg til.. Da må du vinke til meg! Har du forresten sett huset når du kjører forbi? Klarer hun ikke å legge deg til?? Du kan jo ikke forsvinne fra bloggen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. juni 2007 #336 Del Skrevet 13. juni 2007 Det er foreløpig ingen som vet hvordan man legger til eller fjerner tilganger i blogger etter at de tok i bruk det nye designet. Men det står visstnok på lista til tekniker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. juni 2007 #337 Del Skrevet 13. juni 2007 Er det mulig??? Sånt burde jo vært i orden med en gang! Jaja, vi venter på deg der inne vi dronninga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 13. juni 2007 #338 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg heller får ikke til å legge til folk, så vi får håpe på snarlig bedring! Kos deg masse med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 13. juni 2007 #339 Del Skrevet 13. juni 2007 Hørtes ut som en koselig Olso-tur da, også så heldig dere var med været Tenker det er godt å ha fortalt det, og spesielt siden magen begynner å synes. Og det er helt sikkert den lille du kjenner ja. Gled deg til du kjenner de første sparkene Her jeg ser jeg bare magen plutselig buler, litt sånn alien-aktig Er formen bare bra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 13. juni 2007 Forfatter #340 Del Skrevet 13. juni 2007 Ja, formen er helt super den. Absolutt ingen plager i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå