Flying Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter #1761 Del Skrevet 31. oktober 2011 Ferdig med uke 12! Ja, jeg tror det går seg til. Han er super ivrig på å "øve" og korrigerer seg selv. Men sikkert greit å ta en liten PP prat ja. Skal ha foreldremøte i bhagen om noen uker, så da får vi legge en slagplan:) Formen er bra. Synes jammen jeg kjente noe bitte lite super svak fiskehale i går kveld!! Litt tidlig, men jeg kjenner igjen bevegelsen. Happy:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 31. oktober 2011 #1762 Del Skrevet 31. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 31. oktober 2011 #1763 Del Skrevet 31. oktober 2011 Å, så moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 7. november 2011 Forfatter #1764 Del Skrevet 7. november 2011 Detta går vægen:) 13+1. Fiiiin form og kjenner aktivitet om kveldene. Gøy på landet. Besøkte bestevenninna mi i går. Fikk en nydelig sønn forrige uke. Sååå liten. Gleder meg! Lille *S* har forslag til navn hvis det blir gutt.. Rolf... Den må vi tenke litt på altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. november 2011 #1765 Del Skrevet 7. november 2011 Hvorfor Rolf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. november 2011 #1766 Del Skrevet 7. november 2011 Herlig da.... og kjekt navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 8. november 2011 Forfatter #1767 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Ja, det er et skikkelig godt navn! Lille Rolf liksom... Hehe.. Aner ikke hvorfor Daria.. *S* kjenner ingen som heter det heller. Mulig det er noen på barne tv?.. Hehe.. Endret 8. november 2011 av Flying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 8. november 2011 Forfatter #1768 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Ehhh, bare rot her nå. Ble postet dubbelt.. Går det ikke an å slette? Alt for lenge siden jeg har vært aktiv her inne jeg nå.. Endret 8. november 2011 av Flying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 8. november 2011 #1769 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg klarer ikke helt se for meg et barn som heter Rolf -det er jo et navn for gamle menn (og en ikke-fullt-så-gammel kollega, forresten) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 16. november 2011 Forfatter #1770 Del Skrevet 16. november 2011 Haha, det blir nok ingen Rolfe prins her i huset heller.. !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 16. november 2011 #1771 Del Skrevet 16. november 2011 Kanskje det blir ei Rolfine? Rolfa? Rolferina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 16. november 2011 #1772 Del Skrevet 16. november 2011 Rolf? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 26. november 2011 #1773 Del Skrevet 26. november 2011 Hei Flying! Du ligger ca 1 uke bak meg:) Men du har jo mer erfaring da, så her kan det kanskje være lurt å følge med? Er dette svangerskapet forskjellig fra første? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 28. november 2011 Forfatter #1774 Del Skrevet 28. november 2011 Hei Pasjonsfrukt! Så koselig da:) Dette svangerskapet er faktisk ganske likt det første. Eneste forskjellen er at jeg var vannvittig kvalm i noen uker, denne gangen her. Det var jeg ikke sist.. Ellers er jeg i kjempe fin form. Den største forskjellen er at jeg ikke er så "opphengt" i graviditeten. Jeg bruker svært liten tid på å lese, blogge, søke informasjon og inne på de forskjellige formene. Det tok nesten all min tid sist. Hehe.. Var litt mer spenning knyttet opp mot første gangen ja.. Men for all del, det er jo like stort nå! Lykke til, skal følge deg jeg også:=) Grugleder meg til UL om et par uker.. Håper håper håper alt er bra. I dag gikk jeg inn i uke 17, så det går kjempe fort. Allerede fått en liten mage. Går liksom ikke an å holde den inne lenger nå, så nå slipper jeg det bare løs:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. november 2011 #1775 Del Skrevet 28. november 2011 Deilig å slippe løs magen og spankulere stolt rundt Skjønner godt at det oppleves annerledes andre gang, altså på det emosjonelle plan. Særlig for du har et barn som krever mye oppmerksomhet hele veien. Jeg nyter fred og ro og full fokus på magen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1776 Del Skrevet 29. november 2011 I dag er lille store *S* 4 år!!! Dagen startet med frokost, pakke, sjokolade og barne tv i senga, før fering med muffins og krone i barnehagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. november 2011 #1777 Del Skrevet 29. november 2011 Tiden flyr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. november 2011 #1778 Del Skrevet 29. november 2011 Gratulerer! :is: :blåse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 3. desember 2011 Forfatter #1779 Del Skrevet 3. desember 2011 Takk Takk:) Verdens heldigste med herlige, skjønne *S*, voksende mage og sambo. Lykkefølelsen flommer over😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 12. desember 2011 Forfatter #1780 Del Skrevet 12. desember 2011 18+1 i dag. I morgen er det UL. Wæææh.. Er mye mer "redd" denne gangen her enn sist. Sist gledet jeg meg mest, nå er jeg skikkelig nervøs. Har ingen grunn til å tro at alt ikke er bra, men lell da gutt.. Spennende.. Er kanskje mer bevisst denne gangen her, på hvor stort og viktig at alt er bra. Dessuten synes jeg at jeg kjenner alt for lite aktivitet. Mener å huske at det var mere sist.. Har time kl 10 og er såååå spent! Formen er fortsatt super. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå