Gjest Puffee Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hehe, overskriften høres nesten ut som en vidunderbukse som har kommet i salg! Men saken er nok litt annerledes: Eg er ikke fornøyd med lårene mine som er litt større enn eg kunne ønske. Er 170 høy og normalvektig, men lårene plager meg altså litt (eg har begynt å trene nå). Hva slags type bukse ser slankende ut? Vet at lodrette striper er slankende, men eg er ei dongeribukse-jente. Har fotballegger, så squin-bukser funker ikke, desverre. Er bootcut med på å gjøre meg bredere, og bør eg satse på rette modeller? Fremheves lårene når man bruker bukser som ser slitt ut foran på lårene? Mange spørsmål, men i bunn og grunn: hva slags bukser virker slankende?
Wildy Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg har også kraftige lår. Og jeg unngår bukser med lyse felt foran, smale legger og masse "dill-dall", som for eksempel lommer på sidene av lårene. Men kanskje viktigst; finn bukser som sitter pent over både rumpe og lår ( kan føles som å lete etter den berømmelig nåla i høystakken, men...)
momo Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Mine problem områder er rompe og lår. Jeg bruker mørke jeans som er bootcut uten lommer eller dill og dall på. Skal det være lommer på skal det være helt enkle som ikke gjør noe ut av seg. Er ikke lett og finne drømme bukse nei, man må bare ut og lete.
Gjest Puffee Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Synd at jg liker å bruke lyse bukser om sommeren da.. Men eg får vel lette etter en bukse med litt bootcut(?) som er mørk og har få detaljer.. Anything else?
Gjest Elastica Skrevet 12. april 2007 #5 Skrevet 12. april 2007 Seven for all mankind, bootleg eller straight. Sitter som et skudd.
Gjest Pax Skrevet 12. april 2007 #6 Skrevet 12. april 2007 Hehe, overskriften høres nesten ut som en vidunderbukse som har kommet i salg! ← skuffet.
Gjest Alou Skrevet 14. april 2007 #7 Skrevet 14. april 2007 Jeg leste en god jeans-guide en gang: Rund rumpe: Velg høyt liv slik at rumpa får plass. Velg tettsittende lommer, det forminsker rumpa. Ekstra fett rundt magen: Bukse med høyt liv, så man ikke "klemmer" inn på det bredeste. For å unngå at rumpen ser lang ut, bør lommene være plassert midt på rumpa, ikke for langt ned. Store lår: Velg en jeans med bootcut for jevne ut figuren. Mørkere jeans har en forminskende effekt, og lommene bør være store og tettsittende fordi det gir et inntrykk av en smalere figur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå