Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kermit
Skrevet

Jeg er bleikfis og rødhåret, og har som følge av dette problemer med å finne en mascara som ikke får det til å se ut som om jeg går rundt med de falske vippene. Desverre så blir alle fargene jeg har prøvd til nå enten for mørke eller så er det for mye rødt i. Gyldenbrun blir for mørkt, så jeg må ha noe ala askebrun, blond eller noe sånt.

Er det noen som kjenner til merker som selger lys mascara?

Videoannonse
Annonse
Gjest Frysepulver
Skrevet

Versace hadde en som var ganske lys, men mener å huske å ha lest her at agenturet dreit seg ut, så de ligger litt brakk i Norge

Skrevet

Hva med permanentfarge? Da ser de ikke så "stive" ut, og mye mer mykt.

Skrevet

En ting til. Det er sikkert bare at du er ikke vant til sminke. Jeg synes rødhårede mennesker er mye finere om de får på seg litt mascara og feks litt solpudder, så de ikke ser ut som en definisjonsløs måne.

(jeg er rødhåret selv fra naturens side)

Gjest Kermit
Skrevet

Jeg har brukt permanentfarge før, men nå har jeg begynt å reagere voldsomt med utslett og gode greier når jeg bruker den, så jeg tør ikke ha den rundt øynene.

Fargemessig så passet Kolokrem i Askebrun helt perfekt til meg.

Det hadde nok ikke sett så ille ut med mascara hvis ikke vippene mine hadde vært så lange og tette. Det blir rett og slett for dominerene når jeg er såpass blek og plutselig får lange mørke vipper. Det ser rett og slett ut som om jeg har gått helt amok med løsvipper. :ler:

Jeg fant denne siden: http://justforredheads.com/ . Er det noen som har erfaringer med produktene deres?

Skrevet

Har ingen erfaring, men så at produktene har fått ok karakterer på MUA.

Skrevet

Hva med en som ikke gir så mye lengde og fylde, men mer naturlig resultat? F.eks. har Cliniques natural glossy en brun utgave - selv om ikke alle parfymerier har den.

Gjest Deception
Skrevet

Lash Queen fra Rubinstein finnes i en farge som heter Feline Brown, og Diorshow finnes i Chestnut. Kanskje en av dem kan være noe?

Gjest Kermit
Skrevet

Takk for tips, folkens. Jeg skal teste dem ut. *Føler på meg at det kan bli noe Ebay shopping i påska :sjarmor: *

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...