Dior Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 jepp,hvilken sko skal jeg bruke bak i baren?som kan brukes til alt.... bruker hoye heler nu,men siste timen for vi stenger,skriker jeg av smerte....hehe
Gjest LizT Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Jeg har jobbet i bar i mange år, og holder meg til mine puma joggesko=) skikkelig gode
Wildy Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Om man foretrekker sandaler, joggesko, helsesko, what ever; skal du stå og gå i mange timer må du ha gode sko! Gjerne flere par som du bytter mellom så føttene ( og ryggen) får litt variasjon. Skoene holder også mye lengre om de får en liten pause innemellom. Selv springer jeg ( bokstavelig talt) korridorer opp og ned gjennom hele arbeidsdagen, og er dønn avhengig av godt skotøy. Etter å ha oppdaget Crocs og dess like er det fargerik i garderobeskapet!
Kattugla Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Jeg jobber i en butikk hvor vi ansatte ikke har lov til å sette oss ned (utenom pauser og sånt) og Crocs har virkelig vært redningen for meg og en del andre på jobben! Utrolig behagelig å gå i
Mischa Skrevet 9. april 2007 #9 Skrevet 9. april 2007 men hva gjør man når man også må ha TRENDY skotøy ? Crocs, helsesko og joggesko er da utelukket :S Jeg må stå i 7,5 time når jeg er på jobb og må følge en kleskode.. får særlig smerter i bena om skoene er for flate.
Gjest Blondie65 Skrevet 9. april 2007 #10 Skrevet 9. april 2007 Hvis jobben krever en viss kleskode skal du også få enten en uniform eller en godtgjørelse i form av penger slik at du kan holde deg med dette. Det er ikke mye penger det er snakk om riktignok pr år men et bidrag. I en bar med tariffavtale skal du også få enten sko (som skal være av god kvalitet) eller "skopenger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå