Gjest Veronica Mars Skrevet 7. april 2007 #21 Del Skrevet 7. april 2007 (endret) 4 cl likør med 35 % har 124 kcal, i følge vektklubb.no. F.eks cognac og vodka med 40 % har 81 kcal. Sambuca har stort sett 38 %, og er ikke så søtt som en vanlig likør, så jeg vil tro det er en mellomting, ca 100 kcal. Endret 7. april 2007 av Veronica Mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. april 2007 #22 Del Skrevet 7. april 2007 Sambucca er ikke søtt, det er sterkt! Jeg husker (dessverre) julebordet i år, med for mye sambucca til alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 8. april 2007 #23 Del Skrevet 8. april 2007 Gjør dere det med vilje nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. april 2007 #24 Del Skrevet 8. april 2007 Gjør dere det med vilje nå eller? ← Vi elsker å plage deg. I grunnen tror jeg at jeg ble født kun for å plage deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 8. april 2007 #25 Del Skrevet 8. april 2007 Fysj og æsj og alt som er verre... blærgh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keycha Skrevet 9. april 2007 #26 Del Skrevet 9. april 2007 Har dårlig erfaring med den helvetesskapen... Kjæresten min slo meg ned etter inntak av det skvipet.. Kan vel si ex'n nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå