MBelucci Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Hva er den beste lip glossen du har provd? Jeg finner aldri en lip gloss som ikker er sticky... Sa kanksje dere kan hjelpe meg til a finne n nydelig lip gloss som ikke er sa sticky....
chanell Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg har lipgloss både fra Chanel, Dior, Clarins, Lancome, å så har jeg en fra Clinique som jeg liker kjempegodt...... den er en favoritt,selv om den ikke ser så eksklusiv ut som feks Dior sin. Men kjempegod på leppene.
MBelucci Skrevet 7. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2007 Jeg har lipgloss både fra Chanel, Dior, Clarins, Lancome, å så har jeg en fra Clinique som jeg liker kjempegodt...... den er en favoritt,selv om den ikke ser så eksklusiv ut som feks Dior sin. Men kjempegod på leppene. ← http://us.strawberrynet.com/productDetail....=34310&goChar=C denne du mener....?
chanell Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Ja det er denne jeg mener, jeg har for tiden den nr 02 sunseth. Men skal snart kjøpe den nye som har kommet fra clinique.
Cottoncandy Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 lypsyl lipgloss på tube faktisk ← En av de få jeg klarer å bruke, liker den kjempegodt Den er iallefall ikke klissete.
Gjest Kermit Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Jeg liker også Lipsyl sine glosser. Utover det sverger jeg til Burt's Bees.
Gjest Borghild Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Juicy Tubes er best. Ingen over, ingen ved siden!
Philippa Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 Jeg reagerer lett på lipgloss, men Clinique sine er kjempebra. Juicy Tubes reagerte jeg på. Den tørket ut leppene mine på null komma niks (til tross fo hyppig bruk av leppepomade under).
Rexina Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 Jeg er også glad i Juicy Tubes, men ike de orginale, de er for klissete. Da er Juicy Tubes Plump mye bedre; De forstørrer leppene og tilfører fuktighet
Gjest *Magica* Skrevet 7. april 2007 #11 Skrevet 7. april 2007 Jeg liker Elizabeth Ardens 8 hour cream på leppene. Den ser bra ut, men klissete er den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå