Gjest Tweek Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg har den siste uka, mottatt ufattelig mange telefoner som det står withheld når det ringer. Det går ikke ann å ringe opp igjen, og navnet ligger ikke i telefon lista mi. Jeg har ikke opplevd det før, og har bare kommet den siste uka. Når jeg har tatt telefonene har det vært helt stille i den andre enden og ingen svarer. Mobilen er kjøpt i london, og alt står derfor på engelsk. Kan det være withheld er navnet på skjult ID?
Gjest bada Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Kan det være withheld er navnet på skjult ID? ← Det er det. Ordet betyr "tilbakeholdt".
Gjest Tweek Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Ok Trodde først de var sambo som prvøde å ringe meg fra scottland, siden det kom rett etter han var kommet fram dit
Cæsar Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Vi fikk også masse witheld oppringinger tidligere og det er folk med skjult nummer ja. Typisk telefonselgere for eksempel... Nå har vi reservert oss mot sånt, og det er mye ferre men enda kommer det en og annen igjennom
Gjest bada Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Ok Trodde først de var sambo som prvøde å ringe meg fra scottland, siden det kom rett etter han var kommet fram dit ← Det kan jo hende det var ham. Kanskje han lånte telefon?
Gjest Tweek Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Det var ikke han, spurte han om det.. Bare så irriterendes når de ringer midt på natta når jeg nettopp hadde sovnet, og jeg ikke visste det var skjult nr.
Gjest Guro. Skrevet 20. oktober 2008 #7 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg har den siste uka, mottatt ufattelig mange telefoner som det står withheld når det ringer. Det går ikke ann å ringe opp igjen, og navnet ligger ikke i telefon lista mi. Jeg har ikke opplevd det før, og har bare kommet den siste uka. Når jeg har tatt telefonene har det vært helt stille i den andre enden og ingen svarer. Mobilen er kjøpt i london, og alt står derfor på engelsk. Kan det være withheld er navnet på skjult ID? Hei. Jeg ble den 20.10.08 ringt opp av den samme personen. Men da svarte han i den andre enden. han spurte meg om hva jeg hadde gjort også spurte han meg om jeg kom fra drammen. Jeg har aldri vært i drammen så jeg vet ikke helt hva han mente med det. Til slutt sa han noe med: faen ta deg, du har tatt mobilen min, en før han fikk sagt noe så la jeg på. han har ikke ringt siden.
malicious Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Fikk faktisk en samtale nyligst i går med Withheld. Jeg bor i USA, så jeg svarte uansett. Og vedkommende som ringte er ei jeg kjenner. Blir det samme som skjult nummer da sikkert.
~banshee Skrevet 3. august 2009 #9 Skrevet 3. august 2009 jeg fikk en samtale idag tidlig med navn "Withheld". Jeg har engelsk som mobilspråk, så det er vel bare engelsk for "Skjult nr." Men jeg rakk ikke å svare.
FineoO Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Det pleier å stå Withheld når mamma ringer fra skype-telefon hvert fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå