Gjest Lund Skrevet 7. april 2007 #21 Skrevet 7. april 2007 Det vil uansett være du som er den fineste. Du vil stråle uansett, men mindre du bruker energi på å irritere deg over venninna di enn å være glad for at du har giftet deg med den du elsker da. ← Det er jo sant
Frey Skrevet 7. april 2007 #22 Skrevet 7. april 2007 Jo det har vi! vi sa det ganske klart til alle ← Nuvel, hvis dere hadde sagt klart nok i fra hadde dere ikke hatt dette problemet nå vel? For jeg går da vitterlig ut i fra at forlover er satt godt inn i hele opplegget og har vært med når du tok ut din kjole osv. Dog er det forskjell på hva folk legger i begrepene enkelt og pent. Kan hende dere må regne med flere overraskelser når dere kommer til bryllupsdagen. Prøv å fokuser på deg selv og ikke gjestene da i alle fall.
wicci Skrevet 7. april 2007 #23 Skrevet 7. april 2007 Syns vi er veldig lite forståelsesfulle her jeg nå. Hun sier jo at forlover har fått klar beskjed om hvor pent kledd man skal komme. Og hvis forlover da stiller i en så pen selskapskjole så kan jeg forstå at man kanskje blir litt overasket. Skal man ha et enkelt bryllup syns jeg faktisk den kjolen er pen nok til å gifte seg i. Særlig hvis det feks er et borgelig bryllup. Min kjole er også enkel, stroppeløs, champagnefarget, hvis min forlover hadde kommet i denne kjolen i lys rosa hadde vi faktisk blitt ganske like ^^...
Annie Skrevet 7. april 2007 #24 Skrevet 7. april 2007 Det er sikkert kjedelig for Lund å bli overstrålt av forloveren, men om du tenker etter: har du noengang lagt merke til en forlover? Det er da bruden og brudeparet man ser på! Slapp av, og om du må, så snakk med forloveren din. Om du sier det pent at du syns hun kanskje blir overpynta så er jeg sikker på at hun forstår det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå