Gå til innhold

Forloverens kjole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min forlover har kjøpt en sånn, i en annen farge.Hun blir jo finere meg(bruden) og pluss at hun har valgt fargene i rosene mine i kjolen;-) er ganske sur

HJELP MEG!!!!!! :icon_frown:

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet
og pluss at hun har valgt fargene i rosene mine i kjolen;-) er ganske sur

Er ikke det bra da? At dere "passer" sammen?

Og du sier at hun blir finere enn deg? Skal du ikke ha "vanlig" brudekjole? Jeg tror uansett ingen "går over" bruden på denne dagen.

Skrevet (endret)

Er ikke det bra da? At dere "passer" sammen?

Og du sier at hun blir finere enn deg? Skal du ikke ha "vanlig" brudekjole? Jeg tror uansett ingen "går over" bruden på denne dagen.

klart det er greit å passe sammen,med kjolen er alt for fin syns jeg.Jeg har en enkel brudekjole i kremfarget.Hun i fersken,som blomstene.....jeg ønsket jo at hun kunne ta en enklere kjole....med nei :hakeslepp::grine:

Kjolen er jo kjøpt.nå.... :grine: :cry:

Endret av Lund
Skrevet

Kan noen hjelpe meg :grine: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Gjest Vampyra
Skrevet
Kan noen hjelpe meg :grine:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Kan du ikke starte din egen tråd da? Istedet for å kuppe ice sin?

Ingen kommer til å overstråle deg som brud uansett :kose:

Skrevet
Kan noen hjelpe meg :grine:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:  :cry:

Hva med å starte en egen tråd ?

Skrevet
Hva med å starte en egen tråd ?

Hvorfor det? det er jo forlover kjole vi snakker sammen om

Skrevet

Vist du ikke snakket med forloveren din før kjøpet eller stilte noen krav,

(Jag sa til min at den kunne ikke være hvit eller ballaktig) så syns jeg bare du må godta kjøpet. kjolene er dyre. at fargene matcher rosene er jo bare bra. Er jo stil over det da.

Og hun vil ikke bli finer enn deg, du har ekstra stas som hår, kanskje slør osv

Skrevet

Hørtes ikke gøy ut! Derfor skal jeg spørre bruden hva hun mener FØR jeg kjøper noe som helst!! Ble du ikke spurt??

Men med brudekjole og stas til, så sier jeg som alle over her. Du blir nok helt sikkert den fineste!!!!! Og det er jo deg og din mann alle er kommet for å se på ;)

:kose: opp med humøret!

Jeg har lyst på sånn blå jeg da, veldig glad i blått. Jeg har mørkt hår, også er jeg jo ikke som den modellen heller, så det demper vel kjolen litt??

Skal prøve og få et navn på brudekjolen så jeg kan finne bilde av den/en lignende så dere kan se.....

Skrevet
Hørtes ikke gøy ut! Derfor skal jeg spørre bruden hva hun mener FØR jeg kjøper noe som helst!! Ble du ikke spurt??

Men med brudekjole og stas til, så sier jeg som alle over her. Du blir nok helt sikkert den fineste!!!!! Og det er jo deg og din mann alle er kommet for å se på ;)

:kose: opp med humøret!

Jeg har lyst på sånn blå jeg da, veldig glad i blått. Jeg har mørkt hår, også er jeg jo ikke som den modellen heller, så det demper vel kjolen litt??

Skal prøve og få et navn på brudekjolen så jeg kan finne bilde av den/en lignende så dere kan se.....

Ok,skal prøve på det

Skrevet
Jeg synes kjolen var nydelig jeg, hadde blitt kjempeglad hvis min forlover hadde valgt en så nydelig kjole :)

Og til du andre her: Synes kanskje du ikke skal kuppe andre sin tråd, og er enig med de andre om at det blir litt vel brudegalskap og klage over at forloveren har valgt en for pen kjole (så lenge det ikke ballkjole eller en hvit en)...

Jo det er ballkjole forlover har kjøpt! og nesten brudekjole,ser den ut...;-(

Skrevet
Min forlover har kjøpt en sånn, i en annen farge.Hun blir jo finere meg(bruden) og pluss at hun har valgt fargene i rosene mine i kjolen;-) er ganske sur

Jo det er ballkjole forlover har kjøpt! og nesten brudekjole,ser den ut...;-(

Nå må du bestemme deg. Er det en slik kjole som linket til i åpningsinnlegget eller er det en ballkjole? Kjolen i linken er ingen ballkjole, men en selskapskjole, og ser ikke ut som brudekjole.

Men jeg holder nå på det jeg sa tidligere: snakk med forloveren din heller enn å klage her inne. Å klage her fører ikke til noen løsning, det kan kun kommunikasjon med din forlover gjøre.

Skrevet (endret)
Nå må du bestemme deg. Er det en slik kjole som linket til i åpningsinnlegget eller er det en ballkjole? Kjolen i linken er ingen ballkjole, men en selskapskjole, og ser ikke ut som brudekjole.

Men jeg holder nå på det jeg sa tidligere: snakk med forloveren din heller enn å klage her inne. Å klage her fører ikke til noen løsning, det kan kun kommunikasjon med din forlover gjøre.

Enkelt å greit,kjolen er finnere ennå brudekjolen :kjempesinna:

Jeg har love si det jeg føler og mener! :sinna::frustrert::kjempesinna:

Har tenkt å prate med forlover

Endret av Lund
Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Jeg har love si det jeg føler og mener! :sinna:  :frustrert:  :kjempesinna:

Neimen i alle dager... Hvis det er kjolen på bildet er det en helt vanlig selskapskjole, og det må du faktisk regne med at mange av gjestene vil ha! Hvis du har så lite tillit til deg selv og kjolen du har valgt så synes jeg du skal si til forlover og alle gjestene at de skal stille i olabukse og flanellskjorte!

Skrevet
Neimen i alle dager... Hvis det er kjolen på bildet er det en helt vanlig selskapskjole, og det må du faktisk regne med at mange av gjestene vil ha! Hvis du har så lite tillit til deg selv og kjolen du har valgt så synes jeg du skal si til forlover og alle gjestene at de skal stille i olabukse og flanellskjorte!

Jeg har sakt og alle vet,at de skulle ha enkle penklær.ikke sånn flott kjole,da kan jeg jo velge en penere flottere brudekjole.Jeg valgte ganske enkelt en,fordi bryllupet skulle være enkelt!

Skrevet

Du synes mao at kjolen din ikke er så fin? Hvorfor valgte du den da? :klø:

Jeg har love si det jeg føler og mener! :sinna:  :frustrert:  :kjempesinna:

Det er klart. Skjønner bare ikke hva du mener å oppnå med å si det her kontra å si det til forloveren din.

Jo før jo bedre kanskje. Det er jo ikke noe sjakktrekk å vente for lenge i tilfelle hun da skal bytte inn kjolen hun har kjøpt. Bytterett er jo begrenset, og det er jo ikke sikkert hun har hverken ønske eller råd til å sitte med to forloverkjoler.

Skrevet
Du synes mao at kjolen din ikke er så fin? Hvorfor valgte du den da? :klø:

Det er klart. Skjønner bare ikke hva du mener å oppnå med å si det her kontra å si det til forloveren din.

Jo før jo bedre kanskje. Det er jo ikke noe sjakktrekk å vente for lenge i tilfelle hun da skal bytte inn kjolen hun har kjøpt. Bytterett er jo begrenset, og det er jo ikke sikkert hun har hverken ønske eller råd til å sitte med to forloverkjoler.

Jeg valgte brudekjolen,for jeg syns den var enkel og pent til en liten fest.Jeg viste ikke at min forlover skulle kjøpe en så flott kjole...Hun sa hun skulle på et større bryllup,så hun kjøpte den til begge.Jeg syns den ikke passer til et så enkelt bryllup.Hvordan skal jeg si det til henner,er jo redd hun blir såra.Jeg vet at de andre som kommer,er enkelt pen klær...ikke sånn på det bilde.

Skrevet (endret)

Såret blir hun nok uansett, det må du regne med.

Edit: Tror jeg hadde fått rimelig hakeslepp om jeg var forlover og hadde fått en slik melding fra bruden. "Du har kjøpt for fin kjole. Du blir finere enn meg, og det er jeg sur og sinna for". Til syvende og sist er det jo du som ikke har klart å formidle hva slags bryllup og selskap dere skal ha, og at en selskapskjole blir for pyntet.

Endret av Frey
Skrevet

Til syvende og sist er det jo du som ikke har klart å formidle hva slags bryllup og selskap dere skal ha, og at en selskapskjole blir for pyntet.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg valgte brudekjolen,for jeg syns den var enkel og pent til en liten fest.Jeg viste ikke at min forlover skulle kjøpe en så flott kjole...Hun sa hun skulle på et større bryllup,så hun kjøpte den til begge.Jeg syns den ikke passer til et så enkelt bryllup.Hvordan skal jeg si det til henner,er jo redd hun blir såra.Jeg vet at de andre som kommer,er enkelt pen klær...ikke sånn på det bilde.

Det vil uansett være du som er den fineste. Du vil stråle uansett, men mindre du bruker energi på å irritere deg over venninna di enn å være glad for at du har giftet deg med den du elsker da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...