Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #41 Skrevet 4. mai 2007 Den undersøkelsen refererte til USA. For de fleste norske jenter er det ikke viktig å være jomfru når de gifter seg.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #42 Skrevet 4. mai 2007 Den undersøkelsen refererte til USA. For de fleste norske jenter er det ikke viktig å være jomfru når de gifter seg. ← Da forstår jeg det bedre. I et land hvor mange ikke regnet oralsex som sex så blir vel analsex "for å spare seg" en god ide
T.S Skrevet 4. mai 2007 #43 Skrevet 4. mai 2007 Den undersøkelsen refererte til USA. For de fleste norske jenter er det ikke viktig å være jomfru når de gifter seg. ← Nope. For det var referert til div byer som skilte seg ut. Som Fredrikstad. Der hadde de mye sex tidlig....
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2007 #44 Skrevet 4. mai 2007 (endret) Synd den undersøkelsen virker å være vanskelig å google frem. Tror jeg har bladd meg gjennom halve tidsskriftet, store deler av søkeresultatene jeg får google, men finner ingenting. Vel, sikkert bare jeg som har sett på feil sted Tråden stenges pga spam. Trille (mod) Endret 10. mai 2007 av Trille
Fremhevede innlegg