Kylling Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Ja, denne testet jeg i går, og vil dele erfaringen med dere. Tidligere har jeg prøvd mange selvbrunere uten å bli 100% fornøyd. Enten får jeg er fælt skille ved håndleddene, ellers kommer det brune flekker inni hendene som ikke går bort. Ikke særlig flatterende nei. Jeg har også prøvd airbrush i salong et par ganger, blant annet til bryllupet. Kjempefornøyd med resultatet, men det er svindyrt om man skal gjøre dette opptil flere ganger i året. Dermed ville jeg teste ut "airbrush"-varianten av Sublime Bronze. Jeg skrubbet huden for døde hudceller og smurte meg inn med fuktighetskrem. Da den var trukket godt inn, så sprayet jeg herligheten på kroppen. Det er viktig å holde den nokså langt fra kroppen når man sprayer, ellers kan det bli flekker. Jeg vil også anbefale at man får en person til å spraye bak. Jeg gjorde det selv, og det ble knot og vanskelig å se om jeg hadde fått med meg alt. Da jeg våkna i dag - perfekt solbrunt resultat på hele kroppen. Ingen flekker eller skiller. Fargen ble ikke for mørk, men passet fint til min ellers lyse hudtype. Endelig ser jeg litt frisk ut - nå har jeg gått rundt som et lik i flere måneder. Denne kommer jeg absolutt til å bruke igjen, og jeg vil anbefale den for alle!
Lola83 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg liker ikke selvbrunings kremer/sprayer. De gir fint resultat en dag eller to, men så begynner de og flasse av gradvis. Hater det. Så har sluttet med det, skal jeg bli brun igjen foretrekker jeg solarium, og ja, jeg bryr meg ikke om at det kan være farlig, så ikke kom med den prekenen
Gjest Tweek Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Jeg har l´oreal sublime bronze gel.. Jeg tok den på for ei uke siden og fargen flasser ikke av, den bare lysner.. Jeg hadde tenkt å å prøve den på spray, men tenkte det var litt vanskelig.. Kanskje jeg prøver den neste gan :-D
Kylling Skrevet 7. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. april 2007 Jeg brukte sprayen i ansiktet også jeg, og det ble bra resultat der. Kanskje jeg var litt overivrig i begeistringen min, for nå har jeg vært ute i dagslys. Og jammen er det ikke kommet skille ved håndleddene.
Gjest Keycha Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Jeg bruker heller ModelCo sin spray... Det er ikke en selvbruningsspray, men den gjør deg brun.. Lett å påføre, lett å bortføre
Gjest Borghild Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Jeg prøvde den og ble seende ut som en eneste stor skjolde! Gikk rett i søpla. Kanskje brukte jeg den feil. Nå har jeg geleen fra Loreal, men den lukter så jævlig! Men gir fin farge. Men blir Dior igjen neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå