B2B Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 (endret) ha en fin dag Endret 21. april 2007 av B2B
Saeria Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Jeg har ikke kjempeerfaring med brudekjoler, men var og jaktet med min svigerinne da hun giftet seg. Hun ønsket seg en enkel kjole med ermer (halvlange). Det var et styr uten like! Det fantes knapt den kjole som ikke var stroppeløs eller hadde tynne stropper. Dessuten var de fleste kjolene dekorert mer enn hun ønsket. Hun endte opp med en kjole som var lagd på atelier-v. Den hadde Boat-neck, helt enkel perlepynt under bysten (perlene dannet et bånd) og samme type perlepynt nederst ved ermene og øverst ved neck-linen. Hun hadde trekvart ermer med en liten splitt. Denne gav hun 10.000 for på salg. Kjolen var enkel, men alldeles nydelig. Litt slep var der, men ikke mye. MS kjolene ligger vel på rundt 10K og oppover om du skal ha de helt nye og ikke brukt. Oslo har gjerne bedre utvalg enn Bergen. Ikke vet jeg. Jeg vet heller ikke hvor mye sydamer bruker å ta. Uansett har jeg på følelsen av at det kan være like greit å kjøpe kjolen i utlandet. Det er ikke uten grunn at norske jenter reiser til Danmark for å kjøpe kjole. Det blir tross alt en god del billigere enn hjemme.
Grendel Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Du kan jo bare lete på nettet egentlig. Denne butikken her ser veldig bra ut, utrolig fine kjoler til en ganske utrolig pris: http://www.mirasmiras.net/
*Emma* Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 (endret) Jeg tror du får billigere kjole i utlandet enn i Norge. Min MS kjole kostet 11.000 selvom den var brukt. (Det var en elde modell og ifølge damen var de dyrere før fordi de brukte bedre materialer da). Nypris var 19.000kr. De nye MS modellene nå ligger på rundr 12.000 tror jeg. Her hjemme er jo Linnea Raffaeli og Rembo Styling veldig populært for dem som ikke ønsker typiske MS/Demitrios kjoler....De ligger velog gjerne rundt 10.000-15.000kr for en ny kjole. (Og rundt 5-7.000 om du finner en bruktpå www.finn.no ) Endret 7. april 2007 av *Emma*
B2B Skrevet 7. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2007 (endret) ha en fin dag Endret 21. april 2007 av B2B
krifos Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Vil absolutt anbefale det norske merket Agape. De finnes i alle slags typer og fasonger, og er kjempeflotte. Du får kjoler i alle prisklasser her. Betalte ca 6000 for min, og er selv kjempefornøyd. Sjekk linken: http://www.agape-brud.no/cgi-bin/aga07/index.html
B2B Skrevet 8. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2007 (endret) ............. Endret 13. mai 2008 av B2B
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå