Gå til innhold

Smerter i det ene brystet

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har i kanskje en måneds tid vært plaget med smerter i det ene brystet. Det kan variere fra ømt (kanskje spesielt uten BH) til rett og slett smertefullt (uavhengig av BH). Av og til kjenner jeg ingenting i det hele tatt. Har ikke opplevd noe sånt før, og synes det er spesielt pussig at det bare er i det ene brystet. Noen som vet hva dette kan være? Kan for ordens skyld nevne at jeg verken har vært eller er gravid.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Glemte å fortelle at jeg sluttet på p-pillen for noen uker siden, etter mange år på, men kan det ha noe med saken å gjøre da?

Skrevet

Hva med å snakke med en lege?

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med å snakke med en lege?

'

Hater sånne svar! Hva vet du om hun har bestilt lege..? Det tar jo ofte tid før man får komme til..greit å veksle erfaringer med andre i mellomtiden. Hva skal man ellers med dette forumet? ? ?

Jeg har forsåvidt samme problem og kunne også tenkt meg svar på dette.

Jeg har hatt en cyste for noen år siden som gjorde vondt kan være det er det samme nå.

Gjest Gjest
Skrevet
'

Hater sånne svar! Hva vet du om hun har bestilt lege..? Det tar jo ofte tid før man får komme til..greit å veksle erfaringer med andre i mellomtiden. Hva skal man ellers med dette forumet? ? ?

Jeg har forsåvidt samme problem og kunne også tenkt meg svar på dette.

Jeg har hatt en cyste for noen år siden som gjorde vondt kan være det er det samme nå.

Det er jo uansett ingen andren en legen som kan gi henne svar!

Liten vits i hore hva ufaglarte syns og mener om dette, det forer jo bare til storre engstelse.

Jeg mener typiske diagnose sporsmal (slik dette er) og sprosmal rundt medisin bor forbeholdes leger.

Forundere meg litt at ingen av disse tradnene blir moderert, sikter da ikke til denne. Men det er flere trader hvor TS gir utrykk for at h*n heller vil hente informasjon herfra enn fra legen. Merkelig at ikke KG har et onske om a ta avstand fra slik vranglare!?

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo uansett ingen andren en legen som kan gi henne svar!

Liten vits i hore hva ufaglarte syns og mener om dette, det forer jo bare til storre engstelse.

Jeg mener typiske diagnose sporsmal (slik dette er) og sprosmal rundt medisin bor forbeholdes leger.

Forundere meg litt at ingen av disse tradnene blir moderert, sikter da ikke til denne. Men det er flere trader hvor TS gir utrykk for at h*n heller vil hente informasjon herfra enn fra legen. Merkelig at ikke KG har et onske om a ta avstand fra slik vranglare!?

Glemte a slenge pa at dersom man onsker medisinske rad sa finnes det en rekke nettsteder hvor man kan stille sine sporsmal til fagpersonell. Pa disse nettstedene sa slipper man fortsatt a mote legen face to face og man kan vare annonym.

Skrevet

Det kan være en muskel som verker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...