Gjest Liten Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 For å ikke ha tre verktøylinjer under hverandre, har jeg flyttet dem slik at de bare bruker to linjer. Deretter har jeg haket av på lås verktøylinjene. Men hver gang jeg restarter maskinen, er verktøylinjene tilbake til tre linjer! Hva må jeg gjøre utover å låse dem?
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #2 Skrevet 1. mars 2003 Høyreklikk på linja/linjene og velg tilpass. Så velger du bort be alternativene du ikke vil ha.
Gjest Liten Skrevet 1. mars 2003 #3 Skrevet 1. mars 2003 Takk, Lea! Ikke bare fikk jeg fjernet de ikonene jeg ikke bruker, jeg gikk også gjort dem mindre. Har laptop og sparer på den skjermplassen jeg har :kgsmil:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. januar 2004 #4 Skrevet 18. januar 2004 Jeg har samme problemet. Har nå tre toolbars under hverandre. Har høyreklikket og fjernet de knappene jeg ikke trenger, slik at de to nederste linjene kan dras sammen til èn. Men hvordan får jeg lagret denne nye sammenstillingen av linjene? Når jeg haker av for "lock toolbars", så deler de seg nemlig til tre linjer igjen. Har også prøvd å reeboote for å se om windows da lagret den nye innstillingen, men det kommer opp som tre linjer igjen... :klø:
Gjest Dalwhinnie Skrevet 18. januar 2004 #5 Skrevet 18. januar 2004 Fikk det til likevel. Dro sammen linje 1 og 3, noe som av en eller annen grunn fungerte, også når jeg låste linjene igjen. Samme hva som funker, bare jeg får det som jeg vil ha det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå