Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #1 Del Skrevet 29. mars 2002 Jeg er en gutt som har tenkt å lage en CD til kjæresten mins bursdag. CD'en skal, siden kjæresten min elsker å synge (jeg-er-litt-motvillig-men-skal-prøve-å-gjøre-mitt-beste-for-å-bli-bedre), inneholde romantiske sanger der en mann og kvinne kan synge duett. Jeg er et musikalsk null og har virkelig ikke peiling på slikt, så har dere noen tips?? =) plss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grethe Skrevet 29. mars 2002 #2 Del Skrevet 29. mars 2002 Hei hei. Du er nok en drømmetype du ja. Jeg kommer på en kjempefin duettsang nå i en travel påsketid, og det er "Hei hei Paula". Den kommer hun garantert til å smelte for.. Lykke til!!! Klem Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mars 2002 #3 Del Skrevet 29. mars 2002 Beauty and the Beast med Celine Dion og Han derre operafyren.... Nydelig sang. Ellers... Hmmm...*tenker hardt* Nei. Kommer ikke på flere. Noen andre?...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone S. Skrevet 29. mars 2002 #4 Del Skrevet 29. mars 2002 Her er noen tips fra meg: -Eskobar + Heather Nova med en sang som heter "something new" -Frank og Nancy Sinatra evt Nicole Kidman og Robbie Williams - "something stupid" -Meja og Ricky Martin - "private emotion" -Ricky Martin og Christina Aguilera - "nobody wants to be lonely" -Midnight Choir: The ballad of Emma DeLoner (kjempefin!) Håper dette hjalp? klem fra Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiit Skrevet 30. mars 2002 #5 Del Skrevet 30. mars 2002 Det er en kjempefin sang som jeg ikke vet helt hva heter, kanskje:"Æ må gå nu..." eller noe slikt. Synges av Terje Nilsen og ei dame, og er som en samtale, der hun må gå hjem, og han prøver å overtale henne til å bli. Den er veldig koselig og romantisk, og kanskje ikke for vanskelig å synge heller. Litt sånn viseaktig sang... Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leia Skrevet 31. mars 2002 #6 Del Skrevet 31. mars 2002 "Wild Rose" med Nick Cave og P.J. Harvey! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #7 Del Skrevet 31. mars 2002 Wow! Her var det mange gode tips! Takker! Men jeg vil gjerne fylle en CD! (Huff... Jeg vet at jeg kommer til å få slite og svi for dette... *prøver å klarne opp halsen* TRALALA!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 31. mars 2002 #8 Del Skrevet 31. mars 2002 U2 med "With or without you".. fin klassiker! Klems, Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 31. mars 2002 #9 Del Skrevet 31. mars 2002 Den sangen tiit snakker om heter "Se for et vær de e" med Terje Nilsen. Helt enig, utrolig romantisk sang som er lett å synge. Originalmelodien heter "Baby it's cold outside". Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå