Gå til innhold

Menn på byen!

Bimbo

Anbefalte innlegg

Menn som ikke helt har utseendet med seg, er sleske og ekle når de driver sjekking i fylla.

Menn som derimot ser ut som "guder", og er sexy, er bare sjarmerende rå og upolerte, når de kjører samme stilen.

Jeg har kamerater av begge "slag", så dette har jeg ikke unngått og registrere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som ikke helt har utseendet med seg, er sleske og ekle når de driver sjekking i fylla.

Menn som derimot ser ut som "guder", og er sexy, er bare sjarmerende rå og upolerte, når de kjører samme stilen.

...

Dette stemmer ikke hos meg. Jeg ser på oppførsel i aller høyeste grad. Han kan være så dritlekker han bare vil, men oppfører han seg som en idiot, så er han ut....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandman, det er feil.

At fenomenet i høyeste grad forekommer, det VET jeg, men ikke dermed sagt at det gjelder for alle jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting... klarer dere ikke å si noe så enkelt som:

"Jeg er ikke interessert!"?

Jeg er ikke akkurat kjent for å holde kjeft og har sagt fra flere ganger. Bestemt, men ikke uhøflig.

Muligens er dere som har problemet mye vakrere enn meg da.. ettersom de ikke gir seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller le rått og si...HA!...du hakke sjangs....

Tøffe jenter skremmer vannet av ekle gutter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Både menn og damer er sånn når de får i seg nok alkohol og ser noe de liker og som de vil ha.

Når det gjelder at noen steder er bedre enn andre er dette ikke tilfelle.. jeg bor i Oslo og det er kjøttmarked uansett hvor du går. Kanskje litt mer skjult over kjøttmarkedet på cosmomolitan og neon enn på smuget.. men det er overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi sier ja når vi mener ja. Det er dessverre fortsatt slik at mange kvinner, av frykt for omdømmet sitt, sier nei selv om de har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette stemmer ikke hos meg. Jeg ser på oppførsel i aller høyeste grad. Han kan være så dritlekker han bare vil, men oppfører han seg som en idiot, så er han ut....

Det kan hende dette gjelder for deg, care. For de aller fleste av oss er det nok slik at vi godtar mye mer fra pene enn fra stygge mennesker. Jeg tenker da ikke bare på sjekkesituasjoner. Det kan være interessant å tenke seg hvordan livet hadde vært for et spesielt vakkert menneske man kjenner til, hvis vedkommende hadde vært stygg. Eller omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg mener ikke det, care. Ser nå at innlegget mitt kunne feiltolkes. Hvis du er litt mer velvillig, tar jeg helt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: ...jeg må le litt....

Klart det er irriterende med fulle mannfolk som ikke gir seg, jeg blir iallefall kjempe irritert der og da. Jeg bruker derfor å gjøre som Lea sier - vise og si klart i fra at jeg ikke er interessert. Gir de seg ikke er det bare til å gå eller springe for den saks skyld :wink:

I etterkant velger jeg å se det positivt - at det er hyggelig å bli lagt merke til ... :ler:

Og så var det det som sandman sier da, er det virkelig bare meg som kjenner seg igjen i noen av hans beskrivelser :oops:

Om et takras av en gutt som var overstadig beruset hadde klenget seg på meg med sin snøvlete stemme, tror jeg hadde vært mer avstøtende enn en modell lignende gutt med et sjarmerende smil gjorde det samme.....eller...... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaja. Dette er vanlig prosedyre for kåte gamle (og unge) tapere av noen mannsgriser, og det skjer de fleste kvinner. Gir de ikke seg, gi dem en på trynet! Jeg mener det! Jeg hadde ikke funnet meg i dette! Det er ditt liv og din kropp. Tafser de på deg, mener jeg de bør få seg en real blåveis!

Stå på! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda. har ved to anledninger slått menn i bakken når de ikke ville gi seg, og ble så fysisk innpåslitne at jeg overhodet ikke kunne tolerere det. og det var DE som ble kastet ut. :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Right you are, Ivanka!

Dette grenser til overgrep når slike griser gjør slikt. Derfor må jentene få lov til å forsvare seg!

Det er ekkelt, vemmlig og kvalmt når folk oppfører seg slikt. Er blitt rimelig lei selv,- og kommer til å slå hardt neste gang noen prøver seg! Det er lov å være drita, men det må kunne gå an å holde på litt av høfligheten og folkeskikken. Det er ingen unnskyldning at man er full i seg selv. Da får synderne bare slutte å drekke da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest jajaja
joda. har ved to anledninger slått menn i bakken når de ikke ville gi seg, og ble så fysisk innpåslitne at jeg overhodet ikke kunne tolerere det. og det var DE som ble kastet ut. :hoho:  :hoho:  :hoho:

Lov med selvforsvar, men husk at motangrep skal stå i samsvar med angrepet du er utsatt for. Ellers kan du få en fin bot for volden du har utøvd. Vold er prioritert oppgave for politiet, så det er ikke mye hardere du skal ta igjen før det er du som får skylden og boten. Spesiellt hvis du ødlegger noe dette kan bli et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg takler ikke innpåslitne menn som kliner seg inntil meg, har gitt ørefiker før og gjør det mer enn gjerne igjen. Da pleier de å roe seg og noen har tom. bedt om unnskyldning også.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o

Jeg kunne aldri i livet ha slått ned eller klappet til noen på den måten.

Jeg kan si meget klart i fra og stirre på dem med et blikk som kan drepe (nesten). Men å latterliggjøre seg selv ved å slå en person.. nei det er ikke meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...