Gå til innhold

Menn på byen!

Bimbo

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde sett en kvinne som slo ned en mann på et utested, så hadde jeg ledd AV henne... ikke MED henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest evari
Jeg takler ikke innpåslitne menn som kliner seg inntil meg, har gitt ørefiker før og gjør det mer enn gjerne igjen. Da pleier de å roe seg og noen har tom. bedt om unnskyldning også.

Milla

jeg ville vært for redd for en agressiv reaksjon hvis jeg skulle fike til en ekkel fyr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Hvis jeg hadde sett en kvinne som slo ned en mann på et utested, så hadde jeg ledd AV henne... ikke MED henne.

Hvorfor ville du gjort det- synes du det er i orden at menn tar seg til rette kanskje?

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ville du gjort det- synes du det er i orden at menn tar seg til rette kanskje?

Milla

Å velge voldelige løsninger på et problem som kan løses på en helt annen og mer sivilisert og intelligent måte, er ganske så talentløst...

...den som utøver den volden, står mye lavere i næringskjeden enn en innpåsliten, halvfull tulling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste tror jeg er rett og slett å overse damer helt. Vel har damer brukt timevis foran speilet for å pynte på elendigheten, men det skaper jo bare innbilskhet og overlegenhet.

Vift dem vekk, men det virkelig syke her er at en boledørvakt på sine 135 kg snurres rundt en tyve år gammel jentes lillefinger. Galskap og tullball, ikke glem at damer pleier å ødelegge stemningen på de fleste utesteder også, det er mye vi må ha med i betraktningen, først har man spandert en masse på lurendreiersker men etterpå får vi kjeft for å betale damene på massasjeinstituttet falske femhundrelapper.

En gutt må legge merke til hundre ganger at dama har kjøpt nye klær, fikset på håret eller gjort andre overfladiske ting som ikke betyr annet enn nada.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Ah, jeg burde jo skjønt at Lea, Sandman og Waco synes det er dumt å fike til innpåslitne menn.

Det var jo jeg som skrev det- at jeg kunne glemme det :roll:

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

ja vi homoseksuelle må holde oss til hverandre, eller hva waco? du høres jo skikkelig lekker ut :wink: damer er noe herk, waco, og menn er det beste kjønnet så ligg unna de ekle damene og kom i mine sterke hårete armer waco! jeg skal ikke la kvinnfolka slå deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
ja vi homoseksuelle må holde oss til hverandre, eller hva waco? du høres jo skikkelig lekker ut  :wink: damer er noe herk, waco, og menn er det beste kjønnet så ligg unna de ekle damene og kom i mine sterke hårete armer waco! jeg skal ikke la kvinnfolka slå deg!

Denne var ubetalelig- takk Gjest!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det gjør du lurt i!

jeg ville vært for redd for en agressiv reaksjon hvis jeg skulle fike til en ekkel fyr :(

Jeg er gutt og egentlig ganske tynn, lite muskler. Var utsatt for blind vold når jeg var litt yngre. Har oppleved i ettertid å bli slått til fra siden når jeg var veldig beruset. Da skjedde det noe som skremte meg. Jeg pleier ikke bli redd, men det blei jeg da. Og slo tilbake, helt instinktivt. Jeg husker alt annet men ikke at jeg slo tilbake. Var vakter der, men det tok 5 sekunder før de fikk meg bort. Personen lå da i sin egen blodpøl og måtte sende til itensiven.

Hvis det hadde vært ei dame som gjorde dette, hadde jeg muligens skjønt at trusselen var mindre. Men dere burde tenke dere om før dere slår noen. Jeg ser det på den måten at livet mitt da er i fare, og jeg ofrer meg ikke for andre! Hvis ting skjer overraskende og jeg blir redd så.....ikke bra!

Et slag er nok til å drepe, og det trenger ikke engang være hardt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Å fike til en frekk innpåsliten pervo er noe ganske annet enn å regelrett bokse ned noen. Jeg har aldri blitt slått tilbake men jeg kan også forsvare meg om det skulle bli nødvendig så jeg er ikke redd.

De fleste ligger unna etter at jeg har sagt fra- å slå om til fransk hjelper ofte også.

Bruker ikke vold ofte og er aldeles ikke en som oppsøker bråk. Jeg går sjelden ut på byen og er aldri alene når jeg gjør det. Jeg har med min possè :-)

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innpåslitne typer skremmes ved å innta den riktige holdningen, se dem rett i øynene og si klart fra at man ikke er interessert!

Hvis det ikke hjelper så vil en riktig plassert kommentar med negativ undertone alltid fungere.

Bruk av vold og skjellsord er for folk som ikke kan føre seg eller mangler språkkunnskaper. Dette gjelder selvsagt både for kvinner og menn.

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det finnes de menn som kun forstår en ørefik- eller som jeg liker å kalle det; "bitch-slapping" :-) elsker det uttrykket!!

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis en dame hadde fika til meg hadde jeg først spurt hva alvorlig mentalt er det som feilet henne, for hvis hun i forbiparten hadde tatt meg til å gi henne komplimenter av slag som fysisk tilnærmelse så må hun ha misforstått situasjonen totalt.

Det er ikke meg.

En gang så var det en kar som kløp ei dame på rumpa på et utested og jeg gikk bak denne karen, jeg kjente jo selvsagt ikke idioten men tenkte straks at det var ei kuse han hadde spandert på tidligere denne kvelden (altså blitt svindlet av forføreskertriks), og at klypingen tross alt nedverdigelsen av det sterke kjønn heldigvis var legal i gjerningsøyblikket. Tøyta trodde det var meg. Hun trodde faktisk at jeg hadde kløpet henne på rompa mens jeg langsomt lot henne forstå at jeg hadde to ølglass i hver hånd, og at det sikkert var en av skytsengelene hennes som hadde spilt henne et puss.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg lar aldri fremmede menn spandere drinker, det er bare å be om bråk.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg burde jo skjønt at Lea, Sandman og Waco synes det er dumt å fike til innpåslitne menn.

Det var jo jeg som skrev det- at jeg kunne glemme det  :roll:  

Milla

Hvor simpel tror du egentlig at jeg er?

Det har ingenting med deg å gjøre i det hele tatt.. faktisk så var det flere FØR deg som skrev om dette (at de hadde slått innpåslitne menn).

Jeg klarer fint å si i fra til beduggede, desperate menn at jeg ikke er interessert uten å bruke hendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Det gjør du lurt i!
Når slike ting skjer vet man at man skal holde seg laaangt unna alt som inneholder alkohol.

Det var ikke alkoholen sin skyld, men han som ikke klarte å diskutere uten å begynne å slå... Hvis du velger å slå til noen burde du vite hva du gjør, og tåle motreaksjonen, som iverste fall kan føre til tap av ditt eget liv.

Det er ingen lek å utøve vold mot andre, og jeg ser ikke mildt på det hvis noen gjør det mot meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen lek å utøve vold mot andre, og jeg ser ikke mildt på det hvis noen gjør det mot meg!

Bare jeg som aner dobbelmoralen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Bare jeg som aner dobbelmoralen her?

Blir feil å snakke om moral. Du må tenke på hva som skjer i situasjonen. For min del så blei jeg redd, det var det som løste ut den voldsomme motreaksjonen. Alt dette skjer instinktivt. Prøver du å tenke i sånne situasjoner, vil du være for seint ute. Og da treffer det slaget og du vingler bakover og treffer hodet i asfaltkanten...og snipp snapp snute så var eventyret ute!

Det gjelder både mennesker og dyr. Hvis du skremmer et dyr, da er det desidert farligst! Du prøver å komme deg ut av situasjonen med alle midler du har til rådighet.

Jeg har blitt slengt i bakken av aggresive jenter med kampsporttrening og bedt om å gi meg, dette skjedde også pga hennes manglende evne til å diskutere. Dette slapp hun ganske billig unda, litt hoven og sprekk i leppa. Endte med lugging og at vi fant ut at ingen vant og begge slapp opp.

Jenter med den rette treningen kan være livsfarlige, så hvis ei jente slår til meg, så regner jeg med at hun er ikke så dum og gjør noe sånt hvis ikke hun har tenkt og er i stand til å ta knekken på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...