Gå til innhold

Menn på byen!

Bimbo

Anbefalte innlegg

Hvem er dere menn som tror at dere får meg med hjem ved å henge dere fast i puppene mine sent i taxikøen en lørdagskveld? Eller dere som henger siklende og stirrende over barkrakken for så å snøvle frem et eller annet intelligent som "Du er den mest sexy jenta jeg noengang har sett! En del av dere tror visst også at man, ved å tute gjenntatte ganger med bilhornet og hoie høylytt, vil tiltrekke seg lassevis av damer på magisk vis. Og nei, jeg er ikke modell! Jeg vet at jeg ikke ligner på en modell, så ikke si at du kan gjøre meg til en hvis jeg bare blir med deg hjem! Hvor mange ganger må vi avvise dere før dere legger av dere disse geniale triksene???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slike menn har jeg ikke sansen for. Skal man først "sjekke opp" en jente, må man være ærlig! Å ta disse "standardstrofene" har jeg ingen tro på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis damer ikke hadde kledd seg så billige så kanskje vi hadde sluppet denne problemstillingen. Førsteinntrykket er viktig, og vi må prøve å sile ut de damene som er vanskelige og humorløse til fordel med jentene som er sprudlende og gladkåte. Man trenger ikke kaste bort tid og krefter på antiseksuelle individer.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Trodde ikke du likte lettlivede damer Waco, synes å huske at du har omtalt dem som horete her tidligere. BESTEM DEG !

Snøvlete menn er ubehagelige om jeg går i dongeri eller korte skjørter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noe imot "kontaktsøkende" piker, jeg bare liker ikke damer som dresser seg opp som horer.... fordi de må poengtere hele tiden at dem ikke er horer, og det blir litt slitsomt, tatt klesdrakten dem i betraktning....

Men andre jenter derimot...

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan så si.

En er ikke fritt vilt selv om en kanskje ser litt bra ut, og går kledd i trang topp, og skjørt liksom... men det er visst litt vanskelig å skjønne for noen.

Hvor ofte har vi ikke fått høre "For noen vakre øyne", "er du modell?", "du er den vakreste jenta her ikveld", osv, osv... sagt med innsmigrende stemme, som vi liksom skal gå på... jaja, klart en ser ann situasjonen, og fyren... :lol:

Men sånn stort sett... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s
Hvis damer ikke hadde kledd seg så billige så kanskje vi hadde sluppet denne problemstillingen. Førsteinntrykket er viktig, og vi må prøve å sile ut de damene som er vanskelige og humorløse til fordel med jentene som er sprudlende og gladkåte. Man trenger ikke kaste bort tid og krefter på antiseksuelle individer.

W

Det kan vel godt hende at "vi damer" er humørfylte, sprudlende og gladkåte (!!), men at vi blir litt humørløse og vanskelige når de som sjekker oss er humørløse, selvhøytidlige drittsekker som ikke er i stand til å gi et ordentlig kompliment eller føre en normal og grei samtale innen akten begynner

(Kanskje vi skygger banen fordi vi vet at menn som er dritings ikke duger videre)...

Og snakk om antiseksuelle individer: menn som må være dritings for å tørre sjekke en dame, og som har et sjekke/flørte reportoar som består av 1) klype i rumpa, 2) ta på /kommentere brystene, eller 3) begge deler - DE er antiseksuelle de!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg skjønner at små fristerinnerjenter ofte har innberegnet et viss form for "oppmerksomhet", med tanke på klesdrakten.

At slike jenter blir sett på som billige har jeg full forståelse for.

Det er ingen hemmelighet at gutter ser på slike damer som "enkle".

Nå vet dere det, og dermed må dere selv ta ansvar for hva dere kler på dere, når dere ute på "vift".

W

Damer skal være bra teite for å ikke skjønne et hint nå... men det er jo sånn damer er, hele deres livslykke beror på mannens oppmerksomhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke akkurat gå kledd som "fristerinner" for å høre de samme dumme sjekkereplikkene, og klyp i rompa liksom...

Menn er jo ganske desperate da.

Og hvem er det som spanderer drinker i hytt og gevær? Jeg har aldri spurt dem om det iallfall, men joda, de skal spandere. Lurer på hvorfor jeg? :)

Et siste desperat forsøk... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har nesten sluttet å gå på byen pga. innpåslitne menn, de er ekle og motbydelige.

Når jeg skal ut på byen går jeg sammen med venninner (ikke desperate skjekkehumør typer) og vi nyter drinker, koser oss og har det kjempefint. Vi holder oss også til steder som har en viss klasse og hvor ikke "hvemsomhelst" slipper inn. Dermed unngår de vi verste kjøtt-børsene.

Jeg kler meg helle ikke horete på byen, men høye hæler det har jeg.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk i mange dager og grublet... Hadde vært på byn (for første gang på lenge) og en fyr skygget ikke banen.

Waco: Jeg gikk IKKE kledd som en hore (svart bukse, ikke traaang, og en bomullsgenser, ikke utringet, vanlige svarte sko, ikke noe stilett av noe slag)

Var på dansegulvet og danset. Der kommer en fyr bort og lurer på hva jeg gjør på til daglig - dette lurer han på på grunn av måten jeg danser og er aktiv på dansegulvet :o Ikke skjønte jeg helt hva som var så genialt med en sånn replikk... Kanskje fordi den rett og slett ikke var genial i det hele tatt :ler:

Jeg svarer (og tror jeg skal bli kvitt fyren for godt) at jeg har mammapermisjon. Og der står han jammen og spør hvor gammel babyen er osv :roll: Ble ikke kvitt han, danset bare videre, prøvde å overse fyren for å få han til å ta hintet.

Som sagt gikk jeg i mange dager og grublet på hvorfor han ikke forsvant... Mammapermisjon, skulle jo tro han da ville fordufte for godt :roll: Så gikk til det til slutt opp for meg!!! Tankegangen til enkelte fyrer er jo ganske enkel. Hvem er ikke enklere å få til sengs enn en desperat alenemamma? :hoho:

Gutter: jenter som er på byn og sier de er mamma, de er ikke automatisk alenemor og er heller ikke desperate! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes nok av innpåslitne menn på byen ja. Men gudskjelov er ikke alle sånn.

Og det må jo sies at det finnes de jenter som blir så drita fulle, at de ikke vet hva de gjør og rett og slett driter seg ut. Har du ikke kontroll over hva du gjør, så fortjener du kanskje å bli lurt med hjem av en fyr. Ikke bra å bli drita på byen, i tilfelle burde man være sikker på at noen venner tar vare på deg, og frakter deg trygt hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det værste jeg veit når jeg er ute på byn er at man ikke kan få fredens for damers hojing og dansing for å sperre utsikten og ellers forstyrre våre mannlige samtaler om challengerulykken i 86 var begynnelsen på reagens fall eller om det er mulig å gjeninnføre sjal som pakkelig klede for bytilværelse. Det er svært sjeldent norske jenter kler seg sexy, deres smak er altfor simpel og kopierende iforhold til utenlandsk kultur, nå prøver dere jo å fremstå annerledes med å pierce skrev og pupp, selv hårfargingsmidler reklamerer man på tv!

Vel uansett, hver eneste gang jeg og en kamerat finner oss et bord, er det alltid noen snerpete kvinnemennesker som sitter to og to ved et bord for fire. Da er det bare å sette seg ned, overse disse tullefloksene og bare vente til dem skal på dass. Man bør overse kvinnen både offentlig og privat har jeg alltid ment, deres skavldrepreik og svadahensyn er forurensende for den offentlig luft.

Noen damer forsvinner ikke selv om man klyper dem i rompa.

Waco

Rart damer fremstår som enkle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Vi holder oss også til steder som har en viss klasse og hvor ikke "hvemsomhelst" slipper inn. Dermed unngår de vi verste kjøtt-børsene.

Hvilke steder er dette da??

Tror man kan treffe på innpåslitne menn på steder med en viss klasse også som du kaller det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert som vertinne i medlemsfesten til norsk lasteeierforbund har to ganger i halvåret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis damer ikke hadde kledd seg så billige så kanskje vi hadde sluppet denne problemstillingen.

Ja gud så horete det er med langbukse, genser, vinterjakke og skjerf....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...