Gå til innhold

Hva bruker du av sminke daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker du av sminke daglig? Hvis du bruker det da.... Jeg bruker blå mascara, lyseblå eyeliner og dekkstift. Og fuktighetskrem. Artig å høre hva andre bruker. :) Ps! Glemte å nevne øyekrem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svart mascara

Gjest Faith
Skrevet

for tiden: svart mascara og lipgloss. noen dager litt rouge i tillegg.

Gjest Deception
Skrevet

Det varierer litt fra dag til dag, men minimum er mascara, litt highlighter under øynene, samt solpudder og rouge. Som oftest også bittelitt foundation.

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg bruker svart mascara, gyllen øyenskygge (så vidt den sees), av og til eyeliner, dekkstift, solpudder og litt rouge. Hvis det er en stund siden jeg har farget øyebrynene mine fyller jeg også inn litt med øyenbrynsblyant..

Huff, føler meg osm det sminke trynet i forhold til dere over :ler:

Skrevet

Pøh, her kommer i såfall sminketrynet over alle sminketryner:

Foundation, øyebrynsblyant, øyeskygge (bytter på lilla/rosa og brun/beige), flytende eyeliner, mascara, dekkstift, solpudder eller rouge og transparant lett pudder tilslutt. Noen ganger lipgloss eller leppestift.

Gjest Deception
Skrevet
Huff, føler meg osm det sminke trynet i forhold til dere over :ler:

:ler: Jeg har svart belte i sminkekjøp, men er altfor lat til å styre med det til daglig. :sjenert: Men sminken er veldig fin å se på, der den ligger i skuffen sin. :sjarmor:

Skrevet

Hvis jeg har noenlunde god tid, så bruker jeg litt concealer under øynene, transparent pudder, lys øyenskygge, maskara og litt rouge eller solpudder.

Skrevet

Jeg bruker ganske mye sminke om dagen, men det er mest fordi jeg er gravid og føler meg som en dass..

Bruker øyekrem og dagkrem først og som regel serum under dagkremen som ska gi glød til sliten hud. Så concealer/highlighter, øyeskygge, eyeliner, mascara, pudder, rouge og lipgloss.

Skrevet

Særdeles lite. Mørk brun mascara hvis jeg kommer på det.(..) Og parfyme.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Hvis jeg bare skal være hjemme: ingenting. Hvis jeg skal ut: mascara og lipgloss.

Gjest Tweek
Skrevet
:ler: Jeg har svart belte i sminkekjøp, men er altfor lat til å styre med det til daglig. :sjenert:  Men sminken er veldig fin å se på, der den ligger i skuffen sin. :sjarmor:

Det er ikke jeg. Jeg ar jo litt, men gikk gjennom hele greia for litt siden og fikk kasta mer enn det jeg trodde jeg hadde alt i alt.. Men jeg har god ti, p.g.a jeg ikke begynner på jobb for ettermiddag. SÅ jeg surrer rundt å sminke meg litt osv :ler:

Skrevet

Jeg bruker foundation, concaler,mascara, eyeliner, rouge,litt solpudder og av og til øyensygge. Er en sminkedokke ja. Men er jeg bare hjemme en dag så blir det fint lite.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg bruker ikke sminke til daglig, for jeg ønsker ikke å ødelegge huden min. Jeg sminker meg til fest

Gjest Vampyra
Skrevet

Mascara, sort eyeliner og solpudder

Sminker meg aldri hvis jeg ikke skal ut i løpet av dagen.

Gjest Frysepulver
Skrevet

Når jeg skal på jobb bruker jeg kun fuktighetskrem evt litt maskara, kremrouge og en øyenbrynsgel + lip gloss

Gjest Advena
Skrevet

Som regel foundation, mascara og concealer/highlighter.

Av og til bare mascara.

Skrevet

Jeg bruker mascara og concealer hver dag. Ofte bruker jeg også foundation og kajal.

Skrevet

Hvis jeg er hjemme hele dagen: ingenting.

Hvis jeg skal ut (på jobb, skole, etc) bruker jeg dekkstift, flytende eyeliner, mascara, øyenbrynsmascara (eller hva det heter hehe), foundation og bronzing rouge. :)

Gjest Marie81
Skrevet

Hvis jeg skal på skole, jobb etc bruker jeg eyeliner, sort mascara og lip-glos (farger øyebryn i salong jevnlig). Hvis jeg bare skal i butikken etc bruker jeg ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...