Gjest forelska Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Er det mulig å være forelska i noen man har kjent i tre dager? Møtte en på nett og vi møttes hos en felles venninne hvor vi var på besøk i 3 dager. Jeg vil påstå at jeg er hodestups forelska...Trodde ikke sånt var mulig jeg. Har ikke snakka så mye med han på nett før jeg møtte han, bare litt sånn om oss selv og hvem vi er. Å når han dukka opp til venninna mi/vår, sa det bare pang, og vi jabba som vi hadde kjent hverandre i ørten år resten av tida vi var der. Men jeg kjenner han jo egentlig ikke...Eller er det mulig å kjenne noen på så kort tid? Jeg føler meg iallefall veldig trygg på han, og føler at han skjønner meg veldig godt, og at jeg skjønner han.Nesten så jeg leser tankene.Riktig skummelt er det.... merker at jeg savner selskapet hans nå etter å ha vært borte fra han i noen dager. Kan ikke huske at det har vært sånn før med noen av de jeg har vært sammen med før. Men det skremmer meg også, iallefall at han sier at han har det likedan. Ja, det jeg lurte på om det er mulig at det er sånn, eller om det er bare hjertet mitt som tuller med hodet mitt....Erfaringer og opplevelser mottas med takk...
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Ja, man kan blir foreslka med en gang.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg trodde egentlig ikke det var mulig, men jeg har opplevd noe lignende selv. At alt faller på plass og man føler at man har kjent hverandre alltid. Legger merke til de samme tingene osv. Det er så utrolig fint!!
Amalie_85 Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Jeg har opplevd det. Så det er absolutt mulig. Vi er sammen enda. Og det er snart 2 år siden vi så hverandre for første gang
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Jeg trodde egentlig ikke det var mulig, men jeg har opplevd noe lignende selv. At alt faller på plass og man føler at man har kjent hverandre alltid. Legger merke til de samme tingene osv. Det er så utrolig fint!! ← Liker mye av det samme, har samme humoren(stein hakke tullete), har liek verdier(så vidt jeg vet så langt)....Utrolig mye som stemmer.Jeg er veldig stille, og sier ikke så mye, men med han prater jeg som en foss og tuller og fjaser.. Veldig fint Jeg har opplevd det. Så det er absolutt mulig. Vi er sammen enda. Og det er snart 2 år siden vi så hverandre for første gang ← Så bra for dere da! er litt spent åssen dette skal gå kan man si...Ikke bare litt heller
Amalie_85 Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 Jeg ville hvertfall sata. Vi bor nå i hus sammen til og med vi. Er kjempe fint, og visst du tror du er forelska nå blir du det sikkert enda mer visst det går riktig bra. Jeg er nesten enda mer forelska i samboeren min i dag en den dagen jeg traff ham
Gjest Tweek Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Det er helt mulig Det skjedde med min kjæreste.. Jeg møtte han på nyttårsaften og vi prata en del (jeg hadde aldri møtt han før, men kjente noen av kameratene) Vi var på date 3 dager etter og gikk sammen hver dag etter det, og etter et par dager følte jeg å det sånn at jeg hadde kjent han lenge, og jeg kunne sitte sammen med han uten å si noe på 15 min uten at jeg blir stressa og følre jeg må si noe
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Dere må være knekt i nøtta....Hallo, etter 3 dager. Dere er morsomme.
Gjest forelska Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Det er helt mulig Det skjedde med min kjæreste.. Jeg møtte han på nyttårsaften og vi prata en del (jeg hadde aldri møtt han før, men kjente noen av kameratene) Vi var på date 3 dager etter og gikk sammen hver dag etter det, og etter et par dager følte jeg å det sånn at jeg hadde kjent han lenge, og jeg kunne sitte sammen med han uten å si noe på 15 min uten at jeg blir stressa og følre jeg må si noe ← Det er sååååå godt å være stille uten at det blir ubehagelig!Bare sitte dre å nyte hverandre i armkroken eller no....*sukk*
Gjest Forelska Skrevet 6. april 2007 #12 Skrevet 6. april 2007 Dere må være knekt i nøtta....Hallo, etter 3 dager. Dere er morsomme. ← Det er nettopp det jeg lurer på om jeg er jo
Amalie_85 Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 Det er nettopp det jeg lurer på om jeg er jo ← Nei. Det er kjempe fint. Er ikke helt skrullete. Da er vi nok mange som er det.
Gjest Forelska Skrevet 6. april 2007 #14 Skrevet 6. april 2007 Kan ikke skylde på ung alder heller.Jeg er jo 27...og han 31 Kanskje jeg er naiv? Men nå ringer han jo snart så
Amalie_85 Skrevet 6. april 2007 #15 Skrevet 6. april 2007 Kan ikke skylde på ung alder heller.Jeg er jo 27...og han 31 Kanskje jeg er naiv? Men nå ringer han jo snart så ← Neida, ikke naivt. Bare kos og hyggelig og alt det der Jeg var 20 når jeg møtte sambo jeg. Så det kan nok forekomme i alle aldre
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #16 Skrevet 6. april 2007 Da min tante var ganske ung var hun på kino med en venninne, hun la merke til en gutt som så på henne. Han kom bort og spurte henne hva hun het. Hun svarte og da sa denne fremmede mannen : " å nei, skal jeg slite med det navnet hele livet" ( han hadde hatt en lærer med samme navn) de er gift den dag i dag, vært gift i hvertfall 35 år...
Gjest Tweek Skrevet 6. april 2007 #17 Skrevet 6. april 2007 Det er sååååå godt å være stille uten at det blir ubehagelig!Bare sitte dre å nyte hverandre i armkroken eller no....*sukk* ← Ja, vet.. Jeg husker første daten, der vi skravla som bare pokker. Da sa jeg at jeg at det var fordi jeg ikke kjente han så godt, og jeg orker ikke pinlig taushet, og han var kjempe enig Så skravlet vi videre :-D Derfor føler jeg med komfortabel med en person når jeg kan sitte sammen uten å snakket. Deilig
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #18 Skrevet 6. april 2007 Da min tante var ganske ung var hun på kino med en venninne, hun la merke til en gutt som så på henne. Han kom bort og spurte henne hva hun het. Hun svarte og da sa denne fremmede mannen : " å nei, skal jeg slite med det navnet hele livet" ( han hadde hatt en lærer med samme navn) de er gift den dag i dag, vært gift i hvertfall 35 år... ← Gud før ei kjedelig historie
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #19 Skrevet 6. april 2007 Gud før ei kjedelig historie ← neeeei, jeg synes den er dødssøt!
Gjest Tweek Skrevet 6. april 2007 #20 Skrevet 6. april 2007 Nei, jeg syntes den var teit.. Sorry altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå