Gjest Tweek Skrevet 8. april 2007 #21 Skrevet 8. april 2007 Mhm, selve 17.mai var ikke særlig.. Meg å kjæresten min skiftet etter borgertoget på ettermiddagen og tok aldri på med russetøyet igjen. Da var jeg ferdig.. Men det var mye regn hele russetiden, og det ødelegger.
brumma* Skrevet 8. april 2007 #22 Skrevet 8. april 2007 Jeg hadde det gøy, selv om jeg hadde kjæreste og ingen bil. Savner å sitte i solveggen utenfor skolen i fritimene og skravle, ha vannkrig og nye livet. Følelsen av å endelig være ferdig med skolen! (Vel, ikke helt da... Men skolen sånn som vi kjente den.) Tok massevis av knuter: drakk øl av en OB, gikk tur med frossen fisk, bjeffet foran hundematen på Rimi, spiste russekort og hundemat (og en hel pose knott i munnen på en gang ), drakk vin på null komma nix, klatret gjennom baksetet på en bil i et lyskryss/kjøpte kondomer med tegnspråk, kysset politimenn/ukjente/en av samme kjønn/en førstis/en politimann til.... Husker ikke halvparten en gang! Husker vi tvang oss selv til å drikke øl selv om vi syntes det smakte grusomt. Det var liksom øl som var tingen! Samtidig var det ikke livets høydepunkt (som jeg har hørt det beskrevet av mange), og jeg ble nok litt skuffa. Ønsker meg absolutt ikke tilbake, men synes det er gøy å se russen hvert år!
miow Skrevet 8. april 2007 #23 Skrevet 8. april 2007 Ååå, du må gjøre alt!! :-D Skal du til kongeparken? ← Næh, jeg er trønderruss, og trønderruss liker å holde seg inne i fylket sitt... Men jeg skal finne på masse faenskap uansett =D
Gjest Luci Skrevet 8. april 2007 #24 Skrevet 8. april 2007 Husker vi tvang oss selv til å drikke øl selv om vi syntes det smakte grusomt. Det var liksom øl som var tingen! ← Øl ER jo tingen! Og det ble bare enda bedre når man var russ! Jeg var og jubileums(rød)russ, og gjorde absolutt det meste utav det. Var singel og hadde russebil med 6 veninner. Husker det var veldig koselig å drive å sette den i stand og male og pynte den osv, til russetiden begynte. Jeg fikk lov å bestemme hvordan den skulle males og dekoreres, siden jeg var kreativt overordnet. Var absolutt en av de kuleste bilene av kullene på tre forskjellige skoler. (Tenk at en jentebil hadde det desidert beste annlegget ) Husker jeg leste igjennom knutelisten og sa at jeg aaaaldri kom til å gjøre sikkert halvparten av de, men er mann full, så er man full.. Det eneste jeg ikke gjorde var å pille en medruss i nesa i tre minutter eller noe. Var gøy å drikke nok til å ikke kjenne bakrus i nesten en mnd. Har aldri drukket så masse før, og kommer aldri til å gjøre det igjen. Jeg var så veldig russ at jeg fikk det totalt utav systemet, og ønsker meg ikke tilbake. Men det var en herlig måned! Nå synes jeg russen er utrooolig barnslige, og fatter ikke at de vil drite seg ut på den måten..
Gjest Tweek Skrevet 8. april 2007 #25 Skrevet 8. april 2007 Jeg lurer på hvem du er luci, du var rødruss på samme skole året før meg :-D Men kan ikke huske tangen hadde så mange russbiler da, ettersom skolen er overalt
Gjest Luci Skrevet 8. april 2007 #26 Skrevet 8. april 2007 Jeg lurer på hvem du er luci, du var rødruss på samme skole året før meg :-D Men kan ikke huske tangen hadde så mange russbiler da, ettersom skolen er overalt ← Hmm, tviler på at vi gikk på samme skole. Tangen, det det heter der du gikk? Var kanskje sju spinnville jenter men en jævlig kul russebil på skolen din og?
Gjest Gitte Skrevet 8. april 2007 #27 Skrevet 8. april 2007 Jeg savner ikke så mye av russetiden. Jeg var russepresident og det var et slit. Helga i Kongeparken var det aller beste med hele greia. Og det å slippe å tenke på hva man skulle ha på seg hver dag
Malou Skrevet 8. april 2007 #28 Skrevet 8. april 2007 (endret) Det er faktisk 10 år siden jeg var russ nå, og jeg savner det ikke. Russetiden er rett og slett oppskrytt. ← Samme her, bortsett i fra at det 12 år siden jeg var russ. Hadde det jo en del gøy da, men ikke så gøy som jeg hadde trodd på forhånd. Been there, done that og savner det ikke. Endret 8. april 2007 av Malou
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå