Gjest Blaze Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Har lyst å prøve en ny ansiktsserie, synes ikke den jeg har nå er så utrolig god! Har ganske normal hud egentlig, noen ganger litt tørr og noen ganger er det en kvise eller to. Har prøvd clinque og dermalogica, og synes ikke de var noe spesielt bra. Noen tips?
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Gå på en kosmetikkbutikk og få råd om hva slags maske som passer til din hudtype!
Kylling Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg har litt sånn hud som deg. Av og til tørr og av og til noen kviser. Jeg ble anbefalt Seaweed-serien på Bodyshop. Siden huden min også kan bli tørr, så bruker jeg ikke dagkremen i Seaweedserien, men Hemp face protector. Har brukt dette nå i en uke, så jeg kan ikke enda si om det funker bra for huden min, men foreløpig ser det lovende ut!
Gjest Svimle Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Jeg har lett for å reagere på hudpleieprodukter, men jeg har ikke reagert på Guerlain. Veldig fornøyd med produktene også, selv etter ett års bruk. Uansett er det greit å få produktene anbefalt på butikk, de skal kunne se hvilke produkter som passer for din hud.
~Mrs.Valentine~ Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Hva har dy prøvd fra Dermalogica? Jeg liker godt md formulations, dermalogica og shiseido rens. Har noenlunde lik hud som deg; nokså normal, men som lett kan få urenheter, men samtidig bli litt tørr og stram noen steder. Liker godt Special Cleansing gel fra dermalogica og mds rens for sensitiv hud.
Rexina Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Jeg har tørr til combinert hud med kviser, og likere veldig godt Aloe serien til Body Shop. Den er fri for parfyme, farge, såpe, parabener, og alt "skadelig", så den er mild mot huden, men effektiv på kviser, porer og hudormer. Elsker den Jeg synes Aloe-dagkremen gir litt for lite fukt nå på denne årstiden, så jeg bruker nattkrem som dagkrem, bytter over til dagkrem om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå