Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 kjæresten min dro ut med noen venninner og kamerater for å spåille fotball klokka 7. han sa han kom hjem halv ni. litt over ni ringte jeg han. da tok venninnen telefonen hans, og da jeg presenterte meg lo hun og ga røret til kjæresten min. kjæresten min hadde en ganske "cocky" tone ovenfor meg. han ba mg komme bort til hvor de spiller fotball og at vi skulle ta oss en kjøretur. jeg sa nei, for her hvor han bor er jeg ikke kjent overhodet. det er masse skog og er ganske øde her og jeg er ikke kjent og hadde nok rotet meg bort på veien. jeg sa at jeg skulle legge meg da siden han tydeligvis ikke kom hjem allikevel og ikke hadde planer om å si fra heller. har jeg grnn til å være såra nå og forbanna nå? nr 1: venninnen tok tlf. er dette noe å reagere på? måten hun var på? nr 2: her sitter jeg uten mat (hvor er det hen her i huset) og sitter "på vent" ovenfor han. når jeg sa jeg skulle legge meg sa han bare: ok. nå er han hjemme hører jeg. har jeg rett til å reagere?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 kjæresten min dro ut med noen venninner og kamerater for å spåille fotball klokka 7. han sa han kom hjem halv ni. litt over ni ringte jeg han. da tok venninnen telefonen hans, og da jeg presenterte meg lo hun og ga røret til kjæresten min. kjæresten min hadde en ganske "cocky" tone ovenfor meg. han ba mg komme bort til hvor de spiller fotball og at vi skulle ta oss en kjøretur. jeg sa nei, for her hvor han bor er jeg ikke kjent overhodet. det er masse skog og er ganske øde her og jeg er ikke kjent og hadde nok rotet meg bort på veien. jeg sa at jeg skulle legge meg da siden han tydeligvis ikke kom hjem allikevel og ikke hadde planer om å si fra heller. har jeg grnn til å være såra nå og forbanna nå? nr 1: venninnen tok tlf. er dette noe å reagere på? måten hun var på? nr 2: her sitter jeg uten mat (hvor er det hen her i huset) og sitter "på vent" ovenfor han. når jeg sa jeg skulle legge meg sa han bare: ok. nå er han hjemme hører jeg. har jeg rett til å reagere? ← ta deg en brødblings, ikke skap krig. Du overreagerer.
Gjest Dallandra Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 nr 1: Nei, jeg synes ikke det er noe å reagere på. nr 2/om du har rett til å reagere: Om du har RETT til å reagere, vel... Du reagerer jo tydeligvis. Men hvordan du reagerer kan jo ha litt å si. Å kjefte ham huden full er nok å overdrive litt. Men å la ham forstå at du synes det er dårlig gjort av ham, det er en annen sak. Det at han hadde en litt "cocky" tone kan jo være fordi han vil tøffe seg litt for kameratene, gutter er gjerne litt annerledes sammen med kameratene enn de er sammen med kjæresten. Men hvis du er på besøk så synes jeg nå at han burde være sammen med deg/ta deg med ut. Noe annet er uhøflig synes jeg, spesielt hvis det er et forholdsvis ferskt forhold (ettersom du ikke vet hvor du finner mat går jeg ut fra at det er første gangen du er der).
aline Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 vil si meg enig med Dallandra i at det er uhøflig av ham å dra ut uten deg siden du tydeligvis er på besøk hos ham for første gang. har han besøk av kjærsten, så tar han henne enten med ut med venner, eller han lar være å dra ut selv. utover det, så synes jeg det er ufint å bryte avtaler uansett, det er nok en ting jeg ville reagert negativt på. Venninnas reaksjon og at ho svarte, ville jeg ikke reagert på tror jeg, men er blitt så voksen at hadde jeg hatt en kjærste som var cocky ovenfor meg på tlf fordi han var sammen med kompiser og venninder.... da hadde han mista enda ett par stjerner i boka.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg hadde ikke blitt såret av at en venninne tok telefonen (med mindre jeg hadde en grunn til å frykte at han var utro med henne i utgangspunktet), men jeg hadde blitt sur på at han dro ut uten meg når jeg var på besøk. Endret 6. april 2007 av Bellatrix
Gjest Bøllefrøet Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Jeg hadde ikke blitt såret av at en venninne tok telefonen (med mindre jeg hadde en grunn til å frykte at han var utro med henne i utgangspunktet), men jeg hadde blitt sur på at han dro ut uten meg når jeg var på besøk. ← Syns det var dårlig gjort å stikke av uten deg. Spurte han ikke engang?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Jeg synes det må være greit at han tok seg en tur ut selv om han hadde besøk. Kanskje hun inviterte seg selv, kanskje han hadde avtalt fotball for lenge siden og spontant ville kjøre seg en tur. Men fnisete venninne som tok tlf, og at han oppførte seg dust i telefonen hadde fått meg til å reagere. Og hvor stor labyrint er huset hans, hvis du ikke finner kjøleskapet? Inlegget lukter nystekt muffens, og jei tror det bare er tull. Jaja...
Gjest Trådstarteren. Skrevet 7. april 2007 #8 Skrevet 7. april 2007 Jeg synes det må være greit at han tok seg en tur ut selv om han hadde besøk. Kanskje hun inviterte seg selv, kanskje han hadde avtalt fotball for lenge siden og spontant ville kjøre seg en tur. Men fnisete venninne som tok tlf, og at han oppførte seg dust i telefonen hadde fått meg til å reagere. Og hvor stor labyrint er huset hans, hvis du ikke finner kjøleskapet? Inlegget lukter nystekt muffens, og jei tror det bare er tull. Jaja... ← ja det var helt greit for meg også. han kunne gjerne være en time eller to til og, men han sa ikke fra. og her satt da jeg i går. han spurte om jeg ville være med, men jeg kunne ikke. nå har vi skværet opp og mye var kisforståelser. han sa unnskyld for at han ikke tenkte lenger at jeg ikke ville gå ut i mørten midt på natta og jeg orket ikke å lage en krangel om det. vi diskuterte litt og ting er iorden nå. det med hun jenta som tok tlf reagerte han også på. men det var lillesøstra til han ene som spilte fotball der. det med at jeg oppfattet han som "cocky" var visst at han var midt oppi fotballen og veldig konsentrert så han hadde ikke oppfattet det. men takk for innspill. ja jeg overreagerte kanskje litt, men trodde han skulle være ute til tolv eller senere og ble litt trist. takk ja.
Gjest TS Skrevet 7. april 2007 #9 Skrevet 7. april 2007 nei det var ikke tull. hvorfor tulle med det her sier jeg bare. jaja. saken er avsluttet.
Annie70 Skrevet 7. april 2007 #10 Skrevet 7. april 2007 Ut i "mørten" midt på natta? mellom 19 og 21?? trodde det var kvelden jeg.... Spurte om du ville være med, men kunne ikke? Why? Du var jo på besøk og så mange andre forpliktelser hadde du vel ikke der??
Gjest ts Skrevet 7. april 2007 #11 Skrevet 7. april 2007 Ut i "mørten" midt på natta? mellom 19 og 21?? trodde det var kvelden jeg.... Spurte om du ville være med, men kunne ikke? Why? Du var jo på besøk og så mange andre forpliktelser hadde du vel ikke der?? ← kan du lese hele tråden? det var bare misforståelser i fra begges sider og saken er avsluttet. :)
Annie70 Skrevet 7. april 2007 #12 Skrevet 7. april 2007 Jada, har lest hele tråden jeg, men det var visse opplysninger her som ikke hang på greip....
Snasen Skrevet 7. april 2007 #13 Skrevet 7. april 2007 (endret) Back to KG og ting er som før. En svarer et svar, og resten svarer nesten det samme. KG's berømte dominoeffekt. Triste saker. Skjønner ikke at folk ikke kan være litt mer empatiske i samlivstrådene? Endret 7. april 2007 av Snasen C
Gjest StoreSky Skrevet 7. april 2007 #14 Skrevet 7. april 2007 Hvis jeg hadde vært på besøk hos kjæresten, et sted jeg ikke kjente, så hadde jeg blitt SUR hvis han fant ut han skulle spille fotball istede for å være med meg! med mindre vi hadde vært sammen leeenge... Hvis fotballen hadde vært avtalt for lenge siden, så hadde jeg bedt han komme hjem rett etterpå -eller aller helst forventet det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå