Jinx Skrevet 1. mars 2003 #1 Skrevet 1. mars 2003 Prinsesse Martha Louise og Ari Behns bok "Fra hjerte til hjerte" er det noen som har kjøpt den ? Eller lest den ? Er det en upersonlig bok ? Er den verdt 400 kroner ? De var i Trondheim før helge å ga sitt bidrag til Kirkens Bymisjon på 170 000 kroner.. (etter å ha håvet inn 12 millioner på boken) http://www.adressa.no/nyheter/article.jhtm...rticleID=412723
Jinx Skrevet 1. mars 2003 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2003 Jeg er ikke akkurat fa'n altså.. Men tenkte kanskje noen av dere hadde boken ?? Ikke bladd i den engang ?? Neivel...Det sier vel sitt
Gjest Hilde K S Skrevet 1. mars 2003 #3 Skrevet 1. mars 2003 Har ikke gjort det, men jeg er like nysgjerrig som deg ! Synes ML er ufattelig over-veloverveid og lurer på hvor hun har lært å ordlegge seg ! Har lyst å lese boken for å se hvor perfekt alt kan bli.... Tenkte faktisk å kjøpe den når den kommer på tilbud - tenker alle jeg kjenner kommer til å gape når den ligger på stuebordet. Fabler om hvor vittig det er når jeg sier det er min manns ! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå