Gå til innhold

Treningssko

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Jeg trenger nye treningssko som hovedsakelig kommer til å bli brukt til jogging og annen løpstrening.

Har ikke lyst til å legge mer enn 700,- i de, og de bør helst være svarte (men tar også imot andre forslag).

Noen som har noen gode tips/linker? :)

:trene:

Videoannonse
Annonse
Gjest Jadis
Skrevet

Jeg er veldig glad i Asics, og har akkurat kjøpt to nye par for 700 kroner hver, men de kostet opprinnelig 1400,-. Husker ikke helt hvilken sportsbutikk jeg kjøpte dem i, men du kan jo gå litt rundt og kikke om du finner slike tilbud. Jeg er veldig fornøyd ihvertfall. Forrige par var også Asics, utrolig gode sko.

Skrevet

Jeg er også veldig glad i Asics. Men de er endel dyrere enn det du vil legge i sko. Men om du kommer over Asics til riktig pris så vil jeg iallefall anbefale deg å prøve de.

Gjest Jadis
Skrevet

Jeg tror jeg kjøpte dem på G-sport, så du kan jo sjekke der, i tilfelle de har samme tilbud der som her hos meg.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Det skal jeg absolutt gjøre :D

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Noen som har kjennskap til modellen Asics Gel Eclipse?

Og hvordan er Reebok som løpssko?

Skrevet

Jeg ville bare gått i butikken og spurt om hjelp der. Hvis du går i en ordentlig butikk, har de peiling og vil gi deg gode råd.

Skrevet

Prøv lóplabbet.. Der gikk jeg og ble imponert :-D

Jeg ble testet på tredemølle for at han skulle se hvordan jeg løp, og hvordan fottrykket mitt var. Så utifra dette, og hva jeg trener (om det var løping på asfalt, aerobic på studio osv) så kunne han finne en bra sko til meg ;)

Skrevet

Asics er veldig gode sko. Vet ikke om jeg hadde villet kjøpt sko til 700 kr, men jeg mistenker at jeg er en sånn som lar meg lure av at dyrere er bedre.

De skoene jeg bruker er Asics DS Trainer. De er litt smalere og passer derfor min litt smalere damefot. Skoen er ganske lav (ikke så vanvittig mye såle), og ruller veldig godt på tredemølle. Dog er den ikke like dempet som alle sko, men jeg vet at jeg ikke trenger det til tredemølle, for den demper veldig mye i seg selv. Disse skoene er min favoritt, og koster ca 1200 kr.

Skrevet

Fikk reklame fra Sport1 i posten i dag, og de har Asics Empire til 799,-. Jeg har ikke noen erfaring med akkurat denne modellen, men har god erfaring med andre modeller fra Asics. Kanskje dette er en helt brukbar "billigmodell".

Skrevet

Jeg har et par Asics GT-2110 som jeg er kjempefornøyd med. Jeg mener de kosta meg rundt 800 kroner på XXL sport. De var fjorårets modell så jeg tror de var til ca halv pris. De er laget for å løpe på asfalt og det passer de perfekt til. God demping og så er de ganske brede (jeg har brede føtter).

Anbefaler å unne seg noen skikkelig gode sko som passer foten din. Da blir det morsommere å jogge!

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...