Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bodyshopkostene kunne man visst vaske med vanlig såpevann ifølge Bodyshopdama. Vil tro det gjelder id-kostene også?

Skrevet

Jeg vasker mine ID-børster med frisørshampo eller shampo jeg har fra helsekosten. Vasker de og lar de ligge på et håndkle og tørke.

Skrevet

Hvor ofte vasker dere kostene...?

Skrevet (endret)

Jeg vasker mine med shampo ca hver 14. dag.

Endret av Saeria
Skrevet

Jeg prøver også å vaske kostene mine hver/annenhver uke :)

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg vasker mine i sprit. Hjembrent fra Trøndelagen!

Skrevet

Vasker alle kostene mine med shampo. Vasker de ca annenhver uke.

Gjest Tigerjente
Skrevet

Jeg vasker mine også i shampoo.

Han som hadde kurs i ID på skolen vår sa at han også dyppa kostene sine i milo-skyllemiddel og skylla med vann igjen, fordi da ble de så myk.. Og de var faktisk mye mykere enn mine.

Gjest Deception
Skrevet

En makeupartist sa at man kunne bruke shampo, eller rett og slett Zalo, men ikke balsam (som jeg har pleid å gjøre).

Skrevet

Jeg kjøpte en sånn rens fra Id, men det var nok ikke nødvendig.. Ikke har jeg fått brukt den noe særlig heller. Mye lettere å vaske de med shampo

Skrevet

*Mental huskelapp:

Ta kostene med i dusjen slik at de får en vask!*

Skrevet (endret)

Jeg vasker min med shampo, men det går en stund mellom hver gang jeg kommer på å vaske den, må nok bli litt flinkere til det ;)

Endret av linky
Skrevet

Jeg bruker den rensesprayen som er beregnet på koster fra ID. Men jeg synes ikke den er så veldig effektiv, kanskje jeg må prøve shampo jeg også..

Skrevet

Husk også at kostene skal tørke liggende. Om de tørker stående vil vannet sive ned der busten er festet sammen, og de vil bli ødelagte fordi de ikke blir skikkelig tørre. Eventuelt kan de henge med skaftet opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...