Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 jeg aner ikke... eller jo jeg aner.. men jeg vet ikke... og jeg er usikker.. for det er så lenge siden sist... som gjør alt bare verre
Wildy Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Tror ikke det finnes en regel som sier at akkurat slik og sånn skal du være. Vær deg selv, vær nysgjerrig ( i positiv forstand) og åpen, så ordner det meste seg.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 vær ditt vær datt. jeg kan ikke være noe annet enn jeg er. neste
Gjest baia Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 vær ditt vær datt. jeg kan ikke være noe annet enn jeg er. neste ← Klart du kan, ellers er det jo fullstendig poengløst.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 jeg mener... jeg er sint.. på alle, og alt. loveless
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Klart du kan, ellers er det jo fullstendig poengløst. ← hva mener du, at jeg skal gjøre meg til? er det veien å gå? neh..
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 med andre ord, jeg er fucka. ensom og alene. sånt fenger ikke. with the right flair, ok. det har jeg ikke. hvordan får jeg det? av andre. så? jeg blir redd, og mister grepet. og ender opp verre. hver gang jeg prøver. jeg gråter innvendig. skal jeg gråte høyt? fuck det a. vel, det er det eneste jeg vil. ser du ikke
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 med andre ord, jeg er fucka. ensom og alene. sånt fenger ikke. with the right flair, ok. det har jeg ikke. hvordan får jeg det? av andre. så? jeg blir redd, og mister grepet. og ender opp verre. hver gang jeg prøver. jeg gråter innvendig. skal jeg gråte høyt? fuck det a. vel, det er det eneste jeg vil. ser du ikke ← Sorry, dude. Har du det ikke, så får du det ikke. Da får du enten prøve med det (lille?) du har eller bare drite i det. Enkelt og greit. Deal with it or get over it
IsaCathrine Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 (endret) Sorry, dude. Har du det ikke, så får du det ikke. Da får du enten prøve med det (lille?) du har eller bare drite i det. Enkelt og greit. Deal with it or get over it ← Det der er bare tull. Har du ikke noen fornuftige, seriøse forslag så la vær å si noe. Kan tenke meg du aldri har opplevd å ha det sånn selv. Til TS: Det beste er å bare være seg selv. Å være noen andre fungerer ikke i lengden. Er det bare det at det er lenge siden sist som er problemet? Er det ting du har opplevd før? Nedturer, mobbing eller noe sånt? Dårlig selvtillit? Lav selvfølelse? Noe annet? Er du ofte i nærheten jenter? Sånn i jobbsammenheng? sammen med venner? (Og om du klarer, kan du kalle deg trådstarter ol. i de neste postene, så det går ann å skille deg fra andre gjester!) Endret 6. april 2007 av IsaCathrine
Gjest Fjellsippa Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Kanskje det er en ide å ikke tenke på jenter på en stund. Prøv å finn ut hva du vil. Hva trives du med? Hva liker du å gjøre? Og så gjør du det og gjemmer alt som heter jenter. Når du har funnet ut hva du vil kan du begynne å se etter noen som liker det samme som deg. Hvis jeg tenker etter hva jeg ønsker meg av en mann blir det følgende. Han må lytte til det jeg sier. Han må interessere seg for meg. Han må ikke være for opphengt i sex. Det er noe som kommer etter hvert. Når det kommer må han ikke tro at han vet best hvordan han skal tilfredstille meg. Han må lytte til mine ønsker. Han må ikke være belærende. Hvis han hele tiden skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting er det ut. Hva får han så igjen? Jo, han får det samme som han er villig til å gi.
Gjest Gjest_Devin_* Skrevet 7. april 2007 #12 Skrevet 7. april 2007 Kanskje det er en ide å ikke tenke på jenter på en stund. Prøv å finn ut hva du vil. Hva trives du med? Hva liker du å gjøre? Og så gjør du det og gjemmer alt som heter jenter. Når du har funnet ut hva du vil kan du begynne å se etter noen som liker det samme som deg. Hvis jeg tenker etter hva jeg ønsker meg av en mann blir det følgende. Han må lytte til det jeg sier. Han må interessere seg for meg. Han må ikke være for opphengt i sex. Det er noe som kommer etter hvert. Når det kommer må han ikke tro at han vet best hvordan han skal tilfredstille meg. Han må lytte til mine ønsker. Han må ikke være belærende. Hvis han hele tiden skal fortelle meg hvordan jeg skal gjøre ting er det ut. okay.... Så det er ok at du gir han veiledning, men i motsatt tilfelle blir han tuppa ut.. merkelig logikk, men lykke til med livet.
Gjest Fjellsippa Skrevet 7. april 2007 #13 Skrevet 7. april 2007 Oj, ser at jeg uttrykte meg noe klønete her. Det å fortelle den andre hva man ønsker gjelder selvfølgelig begge veier. Det jeg mente å si er at han ikke må tro at han vet best hva jeg vil uten at jeg har sagt det. Han må være lydhør for det jeg ber om. Og så må det selvsagt gjelde andre veien også. Da var det oppklart
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #14 Skrevet 8. april 2007 Det der er bare tull. Har du ikke noen fornuftige, seriøse forslag så la vær å si noe. Kan tenke meg du aldri har opplevd å ha det sånn selv. ← Du har ikek lov å personangripåe, og jeg forventer at moderator gjør noe med innlegget ditt. Jeg har forøvrig rett til å mene det jeg vil, at du ikke liker svarene får du bare leve med. Det er heller ikke du som har stilt spørsmålene.
IsaCathrine Skrevet 8. april 2007 #15 Skrevet 8. april 2007 Du har ikek lov å personangripåe, og jeg forventer at moderator gjør noe med innlegget ditt. Jeg har forøvrig rett til å mene det jeg vil, at du ikke liker svarene får du bare leve med. Det er heller ikke du som har stilt spørsmålene. ← "Å være ærlig betyr ikke å si alt en mener, men å mene alt en sier". TS spør om hjelp, også kommer du og sier at det egentlig bare er å gi opp. Det går faktisk an å fikse på ting, men da hjelper det ikke når folk kommer og sier at det bare er gi opp "for du er ikke bra nok uansett". Kan du ikke heller komme med noen fornuftige forslag til hva TS kan gjøre for å få ordnet opp i det som plager han? Det er jo det han vil høre. Tror neppe du har vært i TS sin situason før, men det har jeg, og jeg vet at det går an å fikse på det!!! Men sånne som deg hjelper ikke akkurat til med det. Sorry, men blir bare litt irritert!
Gjest Gjest Skrevet 8. april 2007 #16 Skrevet 8. april 2007 Nei nå får du skjerpe deg. Du kan ikke fortsette personangrepene og bare si sorry. Mitt råd til trådstarter var at h*n måtte bruke det h*n hadde, og elelrs bare drite i det hvis det ikek funket. Hvem er DU til å si at det er et dårlig råd? Det har du ingenting med. At du selv har opplevd det samme, driter jeg i. Det er fullstendig uakseptabelt at du svarer slik du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå