Jinx Skrevet 1. mars 2003 #1 Del Skrevet 1. mars 2003 http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/03/01/362828.html Stakkars forledre... Kan skjønne det ble panikk i leiren da gutten "var borte" ja.. Har opplevd lignende selv, og jeg ble hysterisk... Men det var utendørs, og min datter som da var 2 var helt borte.. Jeg ropte og skrek på henne i panikk, og løp som en villmann.. Jenta stod inni en garasje å var musestille hun.. Sikkert litt skremt av mammas oppførsel.. Godt at det er saker som ender godt ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 1. mars 2003 #2 Del Skrevet 1. mars 2003 Må fortelle en liten historie som en bekjent av familien har opplevd. Mange år siden - barnet er idag over 60 år - men det skjedde da han var liten baby - og puppe-barn. Moren ammet ham og så sovnet de begge på sofaen. Da moren våknet en tid etterpå var babyen borte. Moder'n fikk jo panikk såklart - og lette etter babyen sin.......... Vet ikke hvor lenge hun lette men etterhvert hørte hun lyder......... - og joda .......... babyen hadde falt ned på gulvet (teppe) og rullet under sofaen! Det ble nok kjedelig vil jeg tro - derfor ville han til mamma - men han klarte det jo ikke sjøl da........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 1. mars 2003 #3 Del Skrevet 1. mars 2003 Jeg lo litt da jeg så denne på text-TV i går. Det var dette med at ungen lå og sov sammen med husets katt som hørtes så utrolig kose-festlig ut. Ser det for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anett2 Skrevet 2. mars 2003 #4 Del Skrevet 2. mars 2003 Kan tenke meg panikken steg da de ikke fant han ! Ingen følelse er vel verre enn når barnet er borte. Godt det endte slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 2. mars 2003 #5 Del Skrevet 2. mars 2003 Stakkars foreldrene. Kan tenke meg panikken tok dem da gutten var borte. Enda godt de fant han til slutt da, og at han tross alt var lykkelig uvitende om det oppstyret han hadde lagd. Han hadde vel bare hadde det kjempetrivelig under dyna med pus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå