Gå til innhold

perlekurs hos perlehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann!!

noen som har vært på perlekurs hos perlehuset?

koster det noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

var der for ca 1 år siden. da kostet det 400 kr pluss at du måtte betale for nesten alt materiell du brukte.

Skrevet

Om du er helt nybegynner med perler kan kanskje et slikt kurs være nyttig. For meg var det penger rett ut av vinduet, det eneste som ble gått gjennom var knuter ( som jeg kan adskillig flere og bedre av fra før) og hvordan lage kuber ( noe jeg også kan...).

Skrevet

Jeg har vært på perlekurs der og synes egentlig det var ganske greit. Var helt nybegynner, og var greit å få lære litt om hvilke muligheter en har, hvordan feste forskjellige ting osv. Kunne nok å ha lært meg det meste ved å kjøpe en perlebok, men vi var to venninner som gikk sammen, så det ble litt sosialt ut av det også.

Men det var veldig dyrt. 400,- for selve kurset og som LadyInRed skriver så måtte en betale for nesten alt av materialet en brukte. Jeg betalte nesten 800,- i tillegg. Men da hadde jeg valgt ut endel krystaller og hadde med litt hjem også utover det jeg hadde laget, så kunne helt sikkert ha kommet unna med langt mindre. Men en dyr fornøyelse ble det nå altså. Fikk litt sjokk når jeg kom til kassen og skulle betale. Hadde ikke sett så nøye på prisene, og det var jo egentlig ikke mye jeg hadde heller.

Men det er en kjekk hobby da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...