Gå til innhold

selskapslokaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som vet om noen fine selskapslokaler i kristiansandsområdet? er åpen for eventuelt lillesand eller søgne....vi trenger et koselig lokale med plass til ca 50 stk og hvor vi selv kan ta med maten og drikke, eventuelt gjennom et egetvalgt cateringselskap....

Setter stor pris på alle forslag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Tusen takk for ideer:-)

Vi har tenkt på en del av de samme, vi sitter vel tilbake med strandpromenaden eller søgne gamle prestegård. Løa er veldig koselig, men der og på bjelle gård må man kjøpe maten hos de. dvergsnestangen er uaktuell for oss da vi ikke får lov til å ha vin(alkohol) på området. Og offisersmessen på gimlekollen har min kjære vært i et bryllup tidligere, han mente at det var helt greit der, men ikke like koselig og intimt som vi ønsker oss. det skal visst ikke være lett å finne et lokale som passer til alle sine ønsker....tar gjerne imot flere ideer:-)

Skrevet

Bjørndal Gård er også koselig, da. Hjemmesiden deres er visst nede for øyeblikket.

Skrevet

oi, her var det mange fine steder

skulle ønske jeg kunne holde bryllupet mitt her nede...

på lhmr er det ikke mange steder å velge mellom syns jeg

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Hva med i ravnedalen?

Der er det jo kjempefint, spesielt i vår/sommertider.

En av gangene jeg har vært der så jeg de hadde dekket til bryllyp inne i lokalet og det var kjempefin. Passe intimt og koselig :)

Og det er jo nydelig natur rundt.

http://www.ravnedalen.no/

Ikke akkurat den beste siden men ;)

Endret av Tweek
Skrevet

hei!

ravnedalen var kanskje en ide, tror jeg skal sjekke det...bjørndalen gård er veldig fin, men der kan vi ikke ha med catering og egen drikke desverre.....

Noen andre her som skal gifte seg i kristiansandsområdet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...