Sagitarius 78 Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Ønsker å komme i kontakt med folk fra lillehammer ang - festlokale - frisør - catering - om du har giftet deg i Garmokirka (skal gifte oss der. feks om man kan ha solosang der? hva bør man ta hensyn til osv) Bor i Oslo men har vokst opp på lillehammer. Har ikke så god kjennskap til hva som rører seg av tilbud når det ting og tang til bryllup. Har noen slektninge men det er for det meste gamle tanter og sånn...som kanskje ikke helt har samme smak. Hadde vært hyggelig å kommet i kontakt med kommende Lillehammerbruder mvh meg
water1 Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hei! Jeg skal gifte meg i Øyer utenfor Lillehammer. Bor også i Oslo, men har en bror på Lillehammer som har kjennskap til diverse som heldigvis kan hjelpe meg litt. Kan ikke hjelpe deg med catering, da vi ikke skal ha det. Skal ha selve festen i Trollsalen på Hunderfossen. Frisør er heller ikke helt i boks....muligens ei bekjent av broren min. Nå har du kanskje allerede ordnet deg fotograf? Vi har valgt fotograf Kirsti Hovde. Og brudebuketten skal Tornerose blomster et-eller-annet lage. Det har vært en gammel tråd her på forumet som omhandlet ulike festlokaler i LIllehammertraktene. Du kan kanskje søke opp den? Kjenner dessverre ikke til Garmokirka, da vi gifter oss i Øyer kirke. Hvilken dato skal dere gifte dere?
Grendel Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Har null erfaring foreløpig, siden vi akkurat har forlovet oss, men det er bestemt at vi skal gifte oss på Garmo stavkirke. =) Ingen av oss har noen tilhørighet der, men vi føler at det å gifte oss i en stavkirke er veldig oss, det står for det vi er..håper også å kunne ha festen der på Maihaugen, i et av byggene de stiller til rådighet for slikt. =)
B2B Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 (endret) ha en fin dag Endret 21. april 2007 av B2B
Sagitarius 78 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2007 Hei. så koselig å se at det er andre som skalgifte seg på lillehammer. Jeg har vokst opp 150 m fra Maihaugen og har vært mye på maihaugen i min barndom. Har hatt mange turer og andre koselige sammenkomster der. Så det er min ungdomsdrøm at jeg nå skal gifte meg på Maihaugen, i Garmokirka. Spm er hvor bryllupsfesten skal være. Har stramt budsjett(må holde oss under 40.000), så de fineste stedene som har meny er nok i dyreste laget for oss. Evnt må vi kutte ned på antall gjester, men det har vi ikke helt lyst til. Vi kan jo la dette være tråden hvor vi veksler erfaringer og tips. Håper å høre mer fra dere. Lykke til så lenge Ps. skal ikke gifte meg før 21. juni 2008. Mvh sagitarius 78
Sagitarius 78 Skrevet 8. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2007 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=241839 her er bryllupsdagboka mi. (har ikke skrevet så mye å en stund da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå