Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig gått fra blondine til brunette + at jeg har satt inn extensions. Jeg trenger en ny hårkur som gir masse fukt og som ikke tynger ned håret.

Tips? Ttrenger også et serum med samme egenskapene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*følge med på denne* trenger også en god hårkur for tørt og farget hår

Gjest Tweek
Skrevet

Jeg bruker faktisk herbal essence hårkur (det rose for tørt hår)

Fikk tipset av kitekat ettersom vi begge har hatt noen forferdelige opplevelser med permanent i høst. Og jeg farger det i tillegg.. Denne gjør håret myk og glatt, og jeg har brukt den i 2-3 mnd når og det har hjulpet veldig. Og jeg som hater alt annet fra herbal..

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Jeg bruker Serious Conditioner fra Tigi S-Factor, og er kjempefornøyd med den. Skal kjøpe meg shampo og balsam fra samme serie snart.

Skrevet

Redken Colour Extend Rich Defender er fin.

Ellers har jeg hørt veldig mange anbefalinger på Sebastian 2+1 Condition Treatment.

Skrevet (endret)

Joico K-Pak har veldig gode kurer som gjør susen for tørt hår.

Endret av Philippa
Skrevet

Jeg sverger til Kerastase, Age Recharge i en mørkegrønn krukke. Håret blir mykt, fyldig og glatt. Lukter godt også. Jeg farger håret hver 6-8 uke, men det er i god form.

Skrevet

Wella SP Power Mask!!!!!!!!!

Dette anbefaler jeg som frisør. En t-skje mengde er nok! Koster litt, men verd pengene! Denne bør du ikke bruke om du har litt fett hår. Denne er det sinnsykt mye fuktighet i! Bor du i tr.heim, så stikk innom salongen jeg jobber på=)

Gjest Deception
Skrevet

Kerastase Age Recharge er min favoritt, men den gir nok ikke nok fuktighet til hår som er tørt. Derimot er den fin til glatte, myke hårtyper som blir slitt av farging, føning osv.

Skrevet

Jeg bor i Trondheim........hvilken salong jobber du på? :)

Skrevet

Jeg liker godt den rød Elvital kuren :)

Skrevet

Klipperiet på Tiller Torget :) Har påskeferie nå, og 3 uker ferie etter påska, så er på jobb fra 2.mai :) Stikk gjerne innom :) Spør etter Liz

Gjest Borghild
Skrevet

Loreal Proffesonell sin Vitamino Color er kjempebra. Lukter nyyyyyydelig også.

Skrevet

same as borghild:) den er utrolig god, og det er ikke mye man trenger å ha på før man merker at det gjør håret glatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...