Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det ene hullet i øret har jeg fått skikkelig nasty verk, har hatt det der flere uker og det forsvinner ikke. Så jeg antar at min eneste mulighet er å ta ut øreringen og la det gro igjen. :tristbla: Problemet er (flaut ! :sjenert::ler: ) at jeg ikke får den forbanna ringen AV. Jeg får ikke åpnet den på en måte.

Ringen ligner denne : http://www.pinpoint-piercing.no/images/gal...ar/tragus01.jpg . Har prøvd alt mulig, å vri og dra i den kuletingen, men den vil ikke av - hvordan i all verden får man av slike ringer? :|

Flau Fantasia :sjenert:

Skrevet

Er det en tragus-piercing du har , eller har du bare en sånn ring i øreflippen? Er visst veldig lett å få betennelse i tragus, så den må ut og renses godt før du putter noe inn igjen i allefall!

Skrevet

Jeg har i øreflippen. Eller, litt over øreflippen blir det vel, i brusken.

Skrevet

Ok. Jeg vet dessverre ikke hvordan du skal få den av om den ikke vil funke på vanlig vis, men du får eventuelt gå drastisk til verks med en liten tang :/

Skrevet (endret)

Har prøvd med knipetang og avbitertang, :ler: men til liten nytte. Ringen er laget av .. hm.. hva het det igjen, titan? :sjenert: Det er sterkt som tusan ihvertfall!

Endret av Fantasia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...