Titta Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Har tenkt meg en tur på cafe etter jobb idag, men er det egentlig noe som er åpent idag? I Bergen?
Gjest Lanyah Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hm..., matbutikken her hjemme er åpent idag, så det kan jo være?... Stenger vel litt før bare...
Amalie_85 Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Hæ??? Hvor i all verden er det du bor der matbutikker er åpent i dag? Har jeg gått glipp av noe viktig noe??
Gjest Skya Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Hæ??? Hvor i all verden er det du bor der matbutikker er åpent i dag? Har jeg gått glipp av noe viktig noe?? ← Vanlige matbutikker har ikke åpent idag. Men mulig de som til vanlig har søndagsåpent holder åpent i dag. Men ingen av de jeg vet om hadde åpent kl. 9 i dag tidlig iallefall..
Gjest Lanyah Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Jeg vil ikke si hvor jeg bor siden jeg bor litt på landet, nå når jeg er hjemme hos mine foreldre (jeg må tenke på å være anonym). Her er 2 butikker åpent, òg de er vanlige butikker som ikke har søndagsåpent en gang...! Hm..., ikke vet jeg. De har selvsagt kortere åpningstid, òg ølsalg stengt.
Gjest Hilde K S Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Det er enten Kiwi eller Joker som har reklamert med at de har åpent hele påsken.
Gjest Lanyah Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 (endret) Det er enten Kiwi eller Joker som har reklamert med at de har åpent hele påsken. ← Joker, ja! Det er de butikkene som har åpent her hjemme! Òg Spar. Endret 6. april 2007 av Lanyah
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå