Gå til innhold

orgasme

Gjest Gjest_sussi_*

Fremhevede innlegg

Skrevet
Joda, jeg sa jo ikke at det gjorde noe at dere hadde liten tiss! Jeg bare konstanterte at dere har det! Jeez! *himler*

Takk for oppklaring. :) Ble bare litt bekymret et øyeblikk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Her følger jeg ikke logikken din, Cronos. Ok, mulig du har rett i at de positive tilbakemeldingene bare er bløff og at alle jenter egentlig er misfornøyde med sexen. Men i så fall får det være opp til dem å slutte. Jeg fortsetter så lenge jeg synes det er gøy.

Får da være grenser får hvor mye ansvar du skal ta for damenes nytelse. ;)

:) Det var nok ikke så mye logikk i innlegget, men man (vel, jeg) blir usikker på om ting er bra eller ikke, det virker som ingen snakker med partneren sin om ting, men klager i alle andre kanaler i stedet. Så går det noen år, terskelen for iritasjon blir bare mindre og mindre, og til slutt sitter man igjen alene og lurer på hva som gikk galt, hvorfor man ikke kunne prøve å løse det. (selvsagt fordi avgjørelsen var tatt for lenge siden, og var definitiv)

Ingen av mine venner som har vært i lengre forhold som nå er historie, har dumpet dama si. De har blitt dumpa.

Nå tror jeg at jeg har blitt såpass off topic at jeg skal holde kæften.

Kjæresten min kommer bare en gang, har kommet to noen få ganger. Hun sier at dette er det første forholdet hun har vært i hvor hun kommer hver gang, men jeg tror ikke på det. Det er en typisk sånn ting som er umulig å få vite sannheten om, og som sikkert er sagt i beste mening, for å få meg til å føle meg bra. Det har dog motsatt virkning...

Jeg føler ansvaret fordi om man ikke leverer, blir man alene, og det er en sånn helvetes jobb å drive rundt og lete etter noen hele tiden :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...