Gjest Gjest_sussi_* Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Jeg har så lyst til å få flere orgasmer etter hverandre. Får vanlig klitoris orgasme, men letter vaginal orgasme, ettersom at samboeren min har funnet punktet. Han trenger bare å stikke en finger inn, og et trykk og jeg kommer så det suser . Men hvordan skal jeg komme flere ganger etter hverandre. Blir jo så følsom etterpå, så det gjør vondt å bli eller stimulere klitoris igjen. Noen med gode råd
Gjest baby-E Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 ta en liten pauase etter at har fått orgasme, så er det bare å sette igang igjen
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Selv når det er så følsomt? hvor lang pause
FantasDick Skrevet 16. april 2007 #8 Skrevet 16. april 2007 Jeg begynte med å vente litt før jeg fortsatte stimuleringen, ikke så lenge at jeg falt "ned" igjen, men nok til å roe meg litt, og brydde meg ikke om at det var veldig følsomt, så kom jeg. Nå kan jeg komme så mange ganger jeg bare vil.
LaraCroft Skrevet 16. april 2007 #9 Skrevet 16. april 2007 Jeg begynte med å vente litt før jeg fortsatte stimuleringen, ikke så lenge at jeg falt "ned" igjen, men nok til å roe meg litt, og brydde meg ikke om at det var veldig følsomt, så kom jeg. Nå kan jeg komme så mange ganger jeg bare vil. ← Jepp, samme her....
Gjest glamourgirl Skrevet 16. april 2007 #10 Skrevet 16. april 2007 Hm, er det teknikker på sånt også? Jeg bare fokuserer på det gode jeg, og da kommer jeg hele tida, mange ganger etter hverandre. Det er kanskje ikke normalt det...
Fønix Skrevet 16. april 2007 #11 Skrevet 16. april 2007 Hm, er det teknikker på sånt også? Jeg bare fokuserer på det gode jeg, og da kommer jeg hele tida, mange ganger etter hverandre. Det er kanskje ikke normalt det... ← Joda
FantasDick Skrevet 16. april 2007 #12 Skrevet 16. april 2007 Vi er alle forskjellige, så ikke noe er unormalt. Noen må kanskje bruke teknikker, noen trenger ikke. Jeg f.eks har litt trøbbel med å komme første gangen, men når den er unnagjort kommer orgasmene som perler på en snor.
Gjest glamourgirl Skrevet 17. april 2007 #13 Skrevet 17. april 2007 Joda ← Ser at jeg snart må slutte og lese innlegg på seksualitet, blir jo like usikker som en fjortis
Gjest Gjest_Cronos_* Skrevet 17. april 2007 #14 Skrevet 17. april 2007 Ser at jeg snart må slutte og lese innlegg på seksualitet, blir jo like usikker som en fjortis ← Du ække den eneste, og det eksisterer ikke slike fora for menn, etter hva jeg vet Av og til har jeg mest lyst til å slutte med sex, føler nesten at positive tilbakemeldinger egentlig bare er bløff. Det er jo ingen menn som klarer å gjøre noenting rett, virker det som..
Gjest glamourgirl Skrevet 17. april 2007 #15 Skrevet 17. april 2007 Jupp, det er jo selvsagt mennenes feil alt sammen Cronos. Får vi ikke orgasme er det deres skyld, må vi gå igjennom smertefulle barberinger eller voksbehandlinger av underlivet er det deres skyld, har vi for små eller store bryster er det deres skyld, er vi usikre på om vi er gode i senga er det fordi en av dere sa i 1992 at vi stinket, vi kjøper dyrt undertøy, slanker oss hele tida, trener yoga for å bli myke nok, knipeøvlerser for å bli stramme nok, alt er deres skyld og IKKE SETTER DERE PRIS PÅ OSS HELLER!!!! Også har dere liten tiss, alle sammen!
Fønix Skrevet 17. april 2007 #16 Skrevet 17. april 2007 Ser at jeg snart må slutte og lese innlegg på seksualitet, blir jo like usikker som en fjortis ← Det er vel nettopp da man begynner å slite med orgasmene?
Fønix Skrevet 17. april 2007 #17 Skrevet 17. april 2007 Du ække den eneste, og det eksisterer ikke slike fora for menn, etter hva jeg vet Av og til har jeg mest lyst til å slutte med sex, føler nesten at positive tilbakemeldinger egentlig bare er bløff. Det er jo ingen menn som klarer å gjøre noenting rett, virker det som.. ← Her følger jeg ikke logikken din, Cronos. Ok, mulig du har rett i at de positive tilbakemeldingene bare er bløff og at alle jenter egentlig er misfornøyde med sexen. Men i så fall får det være opp til dem å slutte. Jeg fortsetter så lenge jeg synes det er gøy. Får da være grenser får hvor mye ansvar du skal ta for damenes nytelse.
Gjest glamourgirl Skrevet 17. april 2007 #18 Skrevet 17. april 2007 Det er vel nettopp da man begynner å slite med orgasmene? ← *blåser seg opp* "Jeg, øh, mh, pokker... (tom for ord)!"
Fønix Skrevet 17. april 2007 #19 Skrevet 17. april 2007 Også har dere liten tiss, alle sammen! ← Ja, det er riktig. Men har ikke du sagt at det ikke gjør så mye?
Gjest glamourgirl Skrevet 17. april 2007 #20 Skrevet 17. april 2007 Joda, jeg sa jo ikke at det gjorde noe at dere hadde liten tiss! Jeg bare konstanterte at dere har det! Jeez! *himler*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå