Sunil Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Jeg traff en kjekk fyr som jeg ble godt kjent med. Han falt for meg, men selv om jeg likte ham, så ble jeg ikke forelsket. Derimot tente jeg på ham rent fysisk, og hadde veldig lyst til å ha sex med ham. Han ville ikke, for ham var det viktig å bare ha sex hvis det var følelser involvert, han var altså ikke bare kjekk av utseende, men han hadde fine kvaliteter ellers også. Uansett, jeg sa at jeg var forelsket og at jeg ville være sammen med ham for å få ham i seng, noe som virket veldig bra! Vi hadde en fin runde i senga, men siden jeg da hadde fått det jeg ville, så droppet jeg ham. Nå snakker vi sammen, men vennskapet har fått en liten brist. Var det dårlig gjort av meg, eller måtte han regne med at jeg bare var ute etter en ting?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Det var, som du helt sikkert skjønner selv, fullstendig bedritent av deg.
Gjest Ulva35 Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Ja,jeg vil nok si at det var dårlig gjort av deg. Han kunne ikke regne med at du bare var ute etter en ting, ettersom du sa at du var forelsket i deg. Han ville ikke ha sex uten føleser og det burde du ha respektert.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Jeg kan ikke fatte og begripe at du skriver inn og spør om noe sånt? Les innlegget ditt en gang til, så ser du at du har oppført deg dårlig.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Dette må være et tulleinnlegg. ← Så menn kan gjøre sånt, men ikke damer? Ja, det var dårlig gjort av deg. Du lurte han og utnyttet han. Neste gang du har lyst på uforpliktende sex så får du finne deg en som vil det samme.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Så menn kan gjøre sånt, men ikke damer? ← Det var ikke det jeg mente. Men når noen skriver inn at de har lurt noen til sengs under falske premisser og spør om det er dårlig gjort, så er de enten langt under middels begavet, eller så tuller de.
Sunil Skrevet 6. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2007 Det er ikke et tulleinnlegg. Han tok jo ingen skade av det. Jeg gjorde jo bare det samme som menn pleier å gjøre, hvorfor er det så galt?
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Det var ikke det jeg mente. Men når noen skriver inn at de har lurt noen til sengs under falske premisser og spør om det er dårlig gjort, så er de enten langt under middels begavet, eller så tuller de. ← Det er mulig. Det jeg tror er at hun har startet tråden for å få en debatt om sånn oppførsel er greit. Det er jo en annen tråd her hvor en jente har opplevd at en gutt oppførte seg sånn overfor henne, der får hun som har vært utsatt for det beskjed om at hun burde skjønt at gutten bare ville ha sex med henne. Nå tror jeg ts her har startet denne for å se om de samme reaksjonene kommer fram om man bytter om på kjønnene. Jeg mener oppførselen er feil uansett.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #10 Skrevet 6. april 2007 Det er ikke et tulleinnlegg. Han tok jo ingen skade av det. Jeg gjorde jo bare det samme som menn pleier å gjøre, hvorfor er det så galt? ← Det er mulig. Det jeg tror er at hun har startet tråden for å få en debatt om sånn oppførsel er greit. Det er jo en annen tråd her hvor en jente har opplevd at en gutt oppførte seg sånn overfor henne, der får hun som har vært utsatt for det beskjed om at hun burde skjønt at gutten bare ville ha sex med henne. Nå tror jeg ts her har startet denne for å se om de samme reaksjonene kommer fram om man bytter om på kjønnene. Jeg mener oppførselen er feil uansett. ← Nå skjønner jeg. Og jeg er selvfølgelig enig i at dårlig oppførsel er dårlig oppførsel uansett kjønn.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Nå skjønner jeg. ← http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=260597
Sunil Skrevet 6. april 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. april 2007 Det er mulig. Det jeg tror er at hun har startet tråden for å få en debatt om sånn oppførsel er greit. Det er jo en annen tråd her hvor en jente har opplevd at en gutt oppførte seg sånn overfor henne, der får hun som har vært utsatt for det beskjed om at hun burde skjønt at gutten bare ville ha sex med henne. Nå tror jeg ts her har startet denne for å se om de samme reaksjonene kommer fram om man bytter om på kjønnene. Jeg mener oppførselen er feil uansett. ← Jeg tenkte nok at om noen ville ta poenget her, så var det deg, Bellatrix! Du har helt rett. Jeg ville se om reaksjonen var de samme, men det er jo tydelig at selv i dag så er normen for hva som er akseptabelt ulik når det gjelder menn og kvinner.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #13 Skrevet 6. april 2007 (endret) Jeg tenkte nok at om noen ville ta poenget her, så var det deg, Bellatrix! Du har helt rett. Jeg ville se om reaksjonen var de samme, men det er jo tydelig at selv i dag så er normen for hva som er akseptabelt ulik når det gjelder menn og kvinner. ← Ja, det ville sikekrt kommet noen svar fra de som mente dama i den andre tråden var lettlurt som mente du var en bitch. Endret 6. april 2007 av Bellatrix
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #14 Skrevet 6. april 2007 Du har helt rett. Jeg ville se om reaksjonen var de samme, men det er jo tydelig at selv i dag så er normen for hva som er akseptabelt ulik når det gjelder menn og kvinner. ← Sier du det på bakgrunn av svarene du fikk her?
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #15 Skrevet 6. april 2007 Dumt ja, det var skikkelig bedrittent å gjøre mot ham. Hadde jeg vært ham, så hadde jeg nok ikke villet ha deg sm venn heller. Leke med andres følelser er utrolig dårlig gjort.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #16 Skrevet 6. april 2007 Ja, det ville sikekrt kommet noen svar, gjerne fra de som mente dama i den andre tråden var lettlurt, som mente du var en bitch. ← Godt poeng, Sunil! Kvinnen får skylda uansett. Hun er lettlurt, naiv og promiskuøs hvis hun blir lurt til sengs, mens hun er en bitch hvis hun lurer andre til sengs.
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #17 Skrevet 6. april 2007 Godt poeng, Sunil! Kvinnen får skylda uansett. Hun er lettlurt, naiv og promiskuøs hvis hun blir lurt til sengs, mens hun er en bitch hvis hun lurer andre til sengs. ← Slik er det fremdeles i 2007, dessverre. Som du sier blir kvinner som blir lurt sett på som billige, mens hvis de lurer menn er de en bitch.
Sunil Skrevet 6. april 2007 Forfatter #18 Skrevet 6. april 2007 Godt poeng, Sunil! Kvinnen får skylda uansett. Hun er lettlurt, naiv og promiskuøs hvis hun blir lurt til sengs, mens hun er en bitch hvis hun lurer andre til sengs. ← Nettopp!
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2007 #19 Skrevet 6. april 2007 Nettopp! ← Helt latterlig at mennesker skal oppføre seg slik mot hverandre.
Gjest Bellatrix Skrevet 6. april 2007 #20 Skrevet 6. april 2007 Helt latterlig at mennesker skal oppføre seg slik mot hverandre. ← Ironisk? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå