Gå til innhold

Kosttilskudd på reise

Lykkelig eks-frue

Anbefalte innlegg

Om ikke denne er lagt rett, så flytt den :)

Skal ut på tur, og har lyst til å ta med meg kosttilskuddene mine. Men kan jeg det? Eller blir jeg stoppet i tollen? Tar såpass mange at det er uaktuelt for meg å ta med alle eskene, de vil vel ta hele kofferten :sjenert:

Noen med erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jadis

Hva slags kosttilskudd er det, da? Så lenge det er lovlig, kan du vel ta dem med så mye du vil. Men du må jo belage deg på litt ekstra pes hvis du blir kontrollert, og har masse hvitt pulver i kofferten. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags kosttilskudd er det, da? Så lenge det er lovlig, kan du vel ta dem med så mye du vil. Men du må jo belage deg på litt ekstra pes hvis du blir kontrollert, og har masse hvitt pulver i kofferten. ;)

Nettopp det jeg tenker på ;)

Helt vanlig kosttilskudd, piller, kjøpt i Norge. Så alt er lovlig sånn sett. Men tenkte det kanskje kunne se litt mistenkelig ut om jeg blir tatt med dem i kofferten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jadis

Hvis du har kvittering/regning/dokumentasjon på at du har kjøpt det, og hva det er, kan du jo ta med det. Ellers regner jeg med at det vil gå greit; det er lov en hel haug med piller som er tillatt, og det er sikkert mange som har det med.

Men jeg vet ikke rutinene på det. Du kan jo ringe å spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kvittering/regning/dokumentasjon på at du har kjøpt det, og hva det er, kan du jo ta med det. Ellers regner jeg med at det vil gå greit; det er lov en hel haug med piller som er tillatt, og det er sikkert mange som har det med.

Men jeg vet ikke rutinene på det. Du kan jo ringe å spørre.

Ja har jo tenkt å ringe, men alt er stengt frem til tirsdag. Får vente til da. Kvitteringer har jeg dessverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...