Gjest Catwoman Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Er det bare jeg som kan finne på å stå opp kl.7 på en langfredagsmorgen altså? Er jo nesten ikke et menneske å se her... hmm.... tror jeg tar og løser noen påskenøtter.
Gjest Peppa Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 var våken da jeg også, men har laget frokost, fyrt i peisen og sånt...
Knøttet Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg holder hviledagen hellig og stod ikke opp før tolv ...
Amalie_85 Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Hmmmm.....nei jeg var nok våken kanskje i 5 min så sovna jeg igjen sov til halv 12 jeg. var lenge våken og skal jobbe i dag.
Meaty Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Så godt å høre at det ikke bare er jeg som står opp kl. 12 Jeg føler meg liksom litt "udugelig" når jeg så lenge, men så er det jo deilig også...og nå har jeg og er klar for grillparty i det flotte været (uff...det var masse smileys)
Gjest Skya Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 (endret) Er det bare jeg som kan finne på å stå opp kl.7 på en langfredagsmorgen altså? Er jo nesten ikke et menneske å se her... hmm.... tror jeg tar og løser noen påskenøtter. ← Jeg var oppe 5.30. Men så ikke denne tråden før nå da. Endret 6. april 2007 av Skya
Gjest Frigg Skrevet 15. april 2007 #8 Skrevet 15. april 2007 Ganske stille her nå også, kan jeg fortelle deg. Kanskje jeg bare må bite i ... eller pusse tennene å finne den loppefrie kassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå