Gå til innhold

Kjole til forlover

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver
Skrevet

En venninne av meg gifter seg i august og jeg skal være forlover. Bryllupet finner sted oppå en fjellknaus (? jeg skal ta denne nærmere i øyensyn snart tror jeg) og så er det hagefest i telt med grillbuffet etterpå. Tror ikke det legges opp til veldig stivpyntet fest og lurer på om noen har noen kjoleråd i så måte? Bruden skal ha sin mors brudekjole (den sys om til "dagens standard"). Den er litt "gyllen" i fargen etter hva jeg husker.

Jeg tror at lang silkekjole (selv om jeg har dødens lyst på en) blir litt i overkant... Bruden skal ha mørk røde roser i bukett og borsdpynt (mamma lager), men jeg er lys, så vet ikke helt om jeg ønsker å "følge den tråden"... Blått kler meg, men tenker at de kan krasje litt med pynten ellers? Ikke at jeg skal ligge oppå bordet og matche det, men jeg vet ikke helt hva hun tenker (skal selvsagt spørre henne ;) ). Foreløpig er hun overhodet ikke bridezilla, men tenkte det er lurt å kjøpe kjole før det eventuelt tar av ;)

Skrevet

Bare som et apropos: mørk rødt er veldig fint når man er lys, dog finest når det er en klar mørk rød :)

Gjest Frysepulver
Skrevet
:overrasket: De kjolene var jo dritfine!
Skrevet

Jøss, ta en prat med bruden og spør om hun veldig gjerne vil at du skal matche. Viss ikke så velger du en kjole som DU liker, og som ikke roper høyt eller er hvit. Subbelang og høye stilettheler er ikke velkket på gress, men ellers så er det jo helt opp til deg. Tror ikke det er så veldig mange bruder som krever så mye av sin forlovers kjole jeg, vi er heldigvis ikke i Amerika..

Og det er INGEN som legger merke til om du matcher bordpynten!

Skrevet

:ler: Skal forlover matche bordpyntet? :overrasket:

Har visst bommet kraftig når jeg var forlover, da....

Gjest Vampyra
Skrevet

Også til et andre, en litt kortere kjole gjør alt plutselig litt mindre formelt.. så det hadde nok jeg satset på  :)  Jeg synes noe sånt som  denne  er fint!

Den var knallfin!!

Skrevet

Enig Vampyra, tror pulver blir meget vakker i den kjolen. :)

Skrevet

Stalker du Vampis Tyr? Bryllupsforumet liksom?? :klø:

Skrevet (endret)

Jeg tror det er smart..og dessuten syns jeg det er "koselig gjort" å høre med bruden hva hun mener....min forlover ville at jeg skulle hjelpe henne å finne kjole og det var koselig. Men da vi tittet så vi etter noe som hun ville kle og føle seg vel i...ikke noe som skulle matche hverken meg eller bordpynten min :) Hun endte med å låne en lang, stroppeløs, lys lilla selskapskjole av meg og var kjempe fin :klem:

Endret av *Emma*
Gjest Frysepulver
Skrevet

Jeg skal selvfølgelig ha med bruden på dette :)

Skrevet

Jøss, ta en prat med bruden og spør om hun veldig gjerne vil at du skal matche.

Det er ikke alle som gjør det! :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...