Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, uttaler meg litt skråsikkert, sagt på en annen måte: Det finnes ikke en eneste indikasjon på at vi har fått besøk fra verdensrommet. Hvis noen hadde kommet hit,ville det ha ligget en stor innsats(tid og ressurser) bak. Da er det ikke så sannsynlig at de nøyer seg med å skremme opp folk på en landevei eller lignende. Men igjen; det finnes ikke noe som kan ligne på et bevis for at det har skjedd.

Det er lite konstruktivt å si at et eller annet kan ha skjedd ,bare fordi det ikke kan motbevises. Hverken jeg eller andre kan motbevise at det finnes synske mennesker, at Gud finnes eller at Gry Jannicke har vært oppe i et romskip, men det finnes altså ikke en eneste grunn til å tro på disse tingene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja du kan nok ha rett i det:) uansett, ingen vet med sikkerhet (bortsett fra de innerste mørkeste mest korrupte menn som jobber for den amerikanske regjeringen? :ler: har nok sett litt for mye på X files, men jeg tror nok de har litt rett og).

klem Iset

Skrevet
hehe ja du kan nok ha rett i det:) uansett, ingen vet med sikkerhet (bortsett fra de innerste mørkeste mest korrupte menn som jobber for den amerikanske regjeringen? :ler: har nok sett litt for mye på X files, men jeg tror nok de har litt rett og).

klem Iset

Iset, du må ikke si at du tror de har litt rett og. X-files er en god serie, men det er snakk om 100% fiksjon. Du kan selvfølgelig si hva du vil, du forstår vel hva jeg mener.

Hvorfor er det så mange som tror at den amerikanske regjeringen eller Pentagon hemmeligholder opplysninger om disse tingene?

Skrevet

nja jeg er nok litt paranoid, men jeg må si jeg tror det. det er jo ikke så usannsynlig. jeg tror 100 % på at dersom romvesener hadd ekommet til jorden, hadde militære styrker prøvd å gjøre alt for å dekke over det og holde det hemmelig. men det er bare min overbevisning, trenger jo ikke være sant:)

klem Iset

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt fakta...

Vi har altså flere Milliarder stjerner bare i Melkeveien! De kloke hodene har kommet frem til at det SANNSYNLIGVIS er flere titalls-millioner planeter MED liv i galaksen vår, og at det finnes hundredetusenvis av planeter med INTELLIGENT (slik som vi oppfatter intelligens) liv.

Konklusjon:

Det er rett og slett NAIVT å tro at det IKKE finnes liv på andre planeter!! :)

Sannsyligheten er også stor for at vi mennesker er skapt/formet under påvirkning av utenomjordisk intelligens. Kankje en teit påstand fra min side, men når det finnes skaller lager av krystall, som det overhodet IKKE finnes spor av verktøy på, kan man jo lure!?! :o Disse skallene har en anslått alder på flere Millioner år.

Pyramidene i Egypt er eldre enn tidligere antatt. Menneskets historie er eldre enn antatt. bla bla bla...... Vi må skrive om historiebøkene våre snart :)

Hr X

Skrevet

Gjest: ja det er uhyre spennende å tenke på hva vi vet om feks 50 år frem i tid, eller 150!!! tror også historiebækene må skrives om! :)

Skrevet

Hei, hallo? Skaller av krystall?

Som er flere millioner år gamle?

Hvor har du dette fra??

Skrevet
Hei, hallo? Skaller av krystall?

Som er flere millioner år gamle?

Hvor har du dette fra??

hva? har du ikke hørt om glass-skallene?? det var jo sensasjon da de fant dem, og som pyramidene, er det ingen som med sikkerhet har funnet ut hvordan de ble laget. jeg så det på "can u believe it" på tv3 for mange år siden. det er en spennende sak det der:)

Skrevet
Litt fakta...

Sannsyligheten er også stor for at vi mennesker er skapt/formet under påvirkning av utenomjordisk intelligens.

Hr X

Dette er ikke fakta, det er oppspinn. Det finnes så mye interessant her i verden(f.eks. menneskets biologiske utvikling), hvorfor bruke tid på spekulative ting som dette. Du finner ikke en eneste vitenskapsmann/kvinne som går god for dette.

Skrevet

Nei, jeg har ikke hørt om noen glass skaller som skal være millioner av år gamle. Hvis dette var seriøst mottat av vitenskapen så hadde det vært over alle nyhetene. Har jeg sovet?

Til og med neanderthalerne er ikke eldre enn en 3-400.000 år..

Før det var det virkelig aper. Noen av de kunne stå, men det var stor sett det eneste.

Hvis noen vet noe mer om denne skalle historien, vil jeg gjerne høre.

Iset. Var det deg?

Skrevet

hmm jeg vet ikke om de var SÅ gamle, men gamle var de, og de var helt rene i linjene, nesten m,er perfekte enn man kunne lagt dem idag, dessuten kunne man ikke finne ut hvordan de var laget. de viste bilder av dem. jeg har jo tilogmed lest om dette i illustrert vitenskap, en ganske seriøs artikkel som frambragte denne historien. tror nok ikke du har sovet :ler: men denne saken er ganske gammel, tror de fant disse skallene på 40-50 tallet=?

Skrevet

rettelse: det er IKKE jeg som er gjest som skrev om glass skallene først:)

Skrevet
Nei, jeg har ikke hørt om noen glass skaller som skal være millioner av år gamle. Hvis dette var seriøst mottat av vitenskapen så hadde det vært over alle nyhetene. Har jeg sovet?

Til og med neanderthalerne er ikke eldre enn en 3-400.000 år..

Før det var det virkelig aper. Noen av de kunne stå, men det var stor sett det eneste.

Hvis noen vet noe mer om denne skalle historien, vil jeg gjerne høre.

Det eksisterer hovudskallar i krystall, funne i Sør Amerika. Kor mange det er veit eg ikkje, men då eg høyrte om dei var det to. (Seinare er det visst funne fleire?) Det som gjer dei så spesielle, er at dei ikkje ber merke etter å ha blitt laga med noko instrument - i alle fall ikkje noko instrument me kjenner til at menneske har hatt. (Dvs ingen riper eller noko slikt. Heilt glatt overflate.)

Sidan me ikkje kjenner til at menneske i tidlegare tider har meistra metodar til å gjera dette, har det naturlegvis oppstått ein del spekulasjonar om opprinninga, den eine meir spektakulær enn den andre. Så klart, det er ein fordel for oss om me hugsar på at vitskapen fleire gongar har vore overbevist om at menneske i tidlegare tider ikkje har vore i stand til ting det seinare har vist seg dei likevel har gjort. (Som t.d. å reise statuane på Påskeøya...)

Om dei andre krystallskallane som er funne ber dei same karakteristika veit eg ikkje. Søker du på Google etter "crystal skulls" så dukkar det opp ein god del sider - mange av dei omhandlar òg tema som UFO-ar og liknande. Skulle du finna ei (eller fleire) side® som omhandlar det på vitskapleg vis, la meg få veta det - OK?

Gjest Debbie Harry
Skrevet
Liv finnes det nok andre steder. Ellers ville det jo være fryktelig bortkastet bruk av plass..?

Men om det finnes INTELLIGENT liv på andre planeter, ja det..kan vi nok ikke svare på før vi finner ut om det finnes på denne..

:ler: Nei da er det nok ikke håp!! :ler:

J-Diva (tidligere Svake mennesker) har forøvrig kommunisert med utenomjordisk intelligente skapninger. En (fra torsdagsklubben , husker jeg rett?) uttalte: "jeg syns det er merkelig at en som har så mye kontakt med utenomjordisk intelligens har så liten kontakt med sin egen" eller noe i den duren. Det var jo litt morsomt :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er ikke fakta, det er oppspinn. Det finnes så mye interessant her i verden(f.eks. menneskets biologiske utvikling), hvorfor bruke tid på spekulative ting som dette. Du finner ikke en eneste vitenskapsmann/kvinne som går god for dette.

Men merk deg at Darwin's teorier om evolusjonen også kun er TEORIER. Kan Darwin ha tatt feil? Ja, så absolutt, men det er dette som er den "godtatte" teorien. Mange tjener også til sitt daglige brød på denne teorien (og andre "godtatte" teorier), så du kan vel forstå hvorfor de vil beholde den.

Undersøker man litt på Internett, så finner man fort ut at Darwin antageligvis har tatt feil.

Hr. X

Skrevet

Ja, jeg tror at det finnes liv der ute et sted. Tror imidlertid ikke på dem som påstår at de er blitt bortført av aliens o.l.

Skrevet

Og det er nok der i fra hele vår eksistens ligger til grunn for.

Skrevet

Ja, det ville vært rart om vi var de eneste i hele universet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...