Gå til innhold

STORE bilder (som en del av tapeten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av ungene ønsker noen store "bilder" på veggen (som en del av tapeten). I forbindelse med en mulig oppussing tenkte jeg at jeg kunne lime inn et slikt bilde som erstattning for en del av tapeten.

Er det noen som har forslag til hvordan jeg kan få til dette for en rimelig penge ?

Å få tegnet ut et bilde i A1-A0 blir forferdelig dyrt. Finnes det andre alternativer ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du med forferdelig dyrt da? Hva er du villig til å betale?

Skrevet

Kan jo kanskje bruke bilder i plakatformat? Det koster ikke allverden. Har fått laget endel helt greie plakater på både japanFoto og FotoKnudsen ( mener det var de jeg bestilte hos..)

Skrevet

Mener jeg har sett noe slikt på Ikea. En helg vegg var kledd med bilde av skoglandskap, det var helt nydelig.

Hvis ikke du finner det der, foreslår jeg at du kontakter en som driver med reklameskilt til biler og lignende. De har store printere som gjør denne jobben.

Skrevet

Det var en sjokkerende pris, 65 pund for en kvadratmeter! :overrasket:

Skrevet
Det var en sjokkerende pris, 65 pund for en kvadratmeter! :overrasket:

Det var det jeg mente med "forferdelig dyrt" ettersom en slik plotter koster 10-15.000,-. Nå er vel den tegningen tegnet på et spesielt "magnetisk papir", men jeg innbiller meg at det koster nesten like mye på vanlig papir.

Om noen vet om steder som tegner ut slike tegninger for en "rimelig penge (f.eks. <200,-) hadde det vært fint med et hint.

Skrevet

Vet at tidligere så hadde fargehandelen - der du kjøper tapet - store bilder på rull - dvs som tapet. Et bilde kunne være så stort at det dekker en hel eller deler av en vegg. Noen nevnte at de hadde sett en slik vegg med furuskog i en utstilling på Ikea (?) - sånn "tapet" er det jeg mener. Har også sett det i bruk i diverse opp-pussingsprogrammer. Ser skikkelig bra ut. Du kan velge mellom flere ulike motiver - også barnemotiv. Ta kontakt med fargehandelen din og spør - hvis de ikke har, så kan de helt sikkert bestille. Jeg har ikke peiling på hva herligheta koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...