Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. april 2007 #1 Skrevet 5. april 2007 Er det nokon som har bokklubben baby-abbonement her? Har lest om det her, og syns det virkar spennande, men finn ikkje ut korleis vi melder oss inn... Nokon som veit? Vi er også medlem av Go´boken, er bokklubben baby samme opplegg, slik at det er unødvendig å vere med i to klubbar, eller kan dei utfylle kvarandre? *likar bøker*
Grooo Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Propellen elsker bøker og får aldri nok! Hun er ni måneder nå, og elsker å sitte på fanget og bli lest for. Både pekebøker og bøker med to-tre setninger på hver side. Så bokklubber er i alle fall supert for oss Det er jo forskjellige bøker i de to klubbene, synes kanskje Baby har litt mer stoffbøker som er artige i starten da papp(papirbøker kan være tunge for en liten tass. Men jeg har avbestilt noe i Go'boken, kanskje det er derfor jeg føler at forskjellen er slik.
Gjest care Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Er det nokon som har bokklubben baby-abbonement her? Har lest om det her, og syns det virkar spennande, men finn ikkje ut korleis vi melder oss inn... Nokon som veit? Vi er medlem av denne bokklubben og er veldig fornøyd. HEr kan du melde deg inn: http://www.bokklubben.no/SamboWeb/innmeldi...do?dokId=526674
Arwen Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Jeg har meldt inn Maja. Fikk velkomstpakke på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå