^me^ Skrevet 5. april 2007 #1 Del Skrevet 5. april 2007 jeg så nettopp et program på tv om hjelpearbeid i u-land i afrika og slik og fikk på en måte et "kall". jeg tror jeg ville passet inn veldig godt som hjelpearbeider! men jeg vet egentlig lite om hva man gjør i det daglige, hvor lenge man er bortreist om gangen, om man får betalt /hvor mye..hvordan komme igang? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 5. april 2007 #2 Del Skrevet 5. april 2007 Kjempefint at du vil engasjere deg Det står noe om det på Røde Kors sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 5. april 2007 #3 Del Skrevet 5. april 2007 Leger uten grenser har også info. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 5. april 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 5. april 2007 takk for svar! så at du måtte være i felten gjerne et år om gangen..og du fikk ikke så veldig godt betalt..(6-10.000 i mnd.) og jeg har en mann som jeg skal gifte meg med neste år og vi har en del lån på hus og bil, så det rekker dessverre ikke over budsjettet eller kjærligheten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 6. april 2007 #5 Del Skrevet 6. april 2007 Kommer jo helt ann på mht hvilken organisasjon/firma man er tilknyttet. Noen er ute i 10 år, noen i 4, noen kun noen uker. Lønner seg å ha yrke som ingeniør, sykepleier, lege, lærer mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 7. april 2007 #6 Del Skrevet 7. april 2007 Sjekk ut dette! Er en kristen organisasjon, men bærer lite preg av det sånt sett. Ble skikkelig gira da jeg ble fortalt om dette, men har ikke anledning til å reise ut nå. Du kan velge lengde på reisen selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. april 2007 #7 Del Skrevet 7. april 2007 Det så ut som et virkelig flott tilbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donpedro Skrevet 7. april 2007 #8 Del Skrevet 7. april 2007 Sjekk ut dette! Er en kristen organisasjon, men bærer lite preg av det sånt sett. Ble skikkelig gira da jeg ble fortalt om dette, men har ikke anledning til å reise ut nå. Du kan velge lengde på reisen selv ← Tror faktisk jeg kjenner en amerikaner som var med på dette i Karibien. Han var ihvertfall utrolig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå